  • 1. Data: 2010-08-13 11:29:25
    Temat: co to jest Vceo oraz Vces
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam

    Do tej pory znałem oznaczenie Vce bez żadnych dodatkowych liter. I oznaczało
    to po prostu napięcie między kolektorem a emiterem np. maksymalne. Szukając
    tranzystora na wysokie napięcie trafiłem w katalogu na tabelkę z
    wartościami maksymalnymi ale były tam podane dwa symbole Vceo 450 V i linię
    niżej Vces 1000V. Różnica prawie 2 razy tyle. Takie tranzystorki miałyby
    sterować odchylaniem w oscyloskopie. Ale tam napięcie w parze różnicowej
    jest 500V. Czyli co przebije taki tranzystor bo za małe Vceo czy wytrzyma
    bo wystarczające Vces?

    Pozdrawiam MArek

  • 2. Data: 2010-08-13 12:12:50
    Temat: Re: co to jest Vceo oraz Vces
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:i43a6n$eb1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > różnicowej
    > jest 500V. Czyli co przebije taki tranzystor bo za małe Vceo czy

    Google twoim przyjacielem:
    http://www2.renesas.com/faq/en/f_tr.html#0601

    Czyli - maja szanse wytrzymac, zalezy jaki masz obwod bazy.

    J.