  • 11. Data: 2004-10-08 12:02:38
    Temat: Re: Monopolista sie kruszy :)
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):
    > tym co ciągle marudzą na TPSA nic ust nie zamknie, oni poprostu już
    > tacy są, marudzą dla marudzenia zamiast zakasać rękawy i wziąć się
    > samemu do roboty

    Tzn zarobić i kupić szybszą wersję Neo?

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 12. Data: 2004-10-08 17:38:08
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Tzn zarobić i kupić szybszą wersję Neo?

    Aha, szybszą i bez limitów. ;-) O nazwie "Internet DSL".

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 13. Data: 2004-10-08 19:12:34
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Fri, 08 Oct 2004 12:50:13 +0200, futszaK wrote:

    > tym co ciągle marudzą na TPSA nic ust nie zamknie, oni poprostu już
    > tacy są, marudzą dla marudzenia zamiast zakasać rękawy i wziąć się
    > samemu do roboty

    "Do profesjonalnych zastosowań TP rekomenduje usługę dostęp do
    Internetu DSL, w której transfer danych jest nieograniczony."

    no sam powiedz obiektywnie, nie robia idiotow z wlasnych klientow? ideą
    neostrady+, ktora jeszcze niedawno byla filarem oferty &tp byl *brak
    limitow*. to jest krok w dobra strone, ale oferta &tp nadal rzadko
    moze konkurowac z wiekszoscia kablowek/osiedlowek

    ciekawe czy doczekamy sie zdrapek w kioskach: &tp 2GB :D

    +e

    ps. podoba mi sie mocny argument o sluchaniu radia 20h na dobe :)

  • 14. Data: 2004-10-08 19:29:00
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Andrzej Nowak pisze:

    > "Do profesjonalnych zastosowań TP rekomenduje usługę dostęp do
    > Internetu DSL, w której transfer danych jest nieograniczony."
    >
    > no sam powiedz obiektywnie, nie robia idiotow z wlasnych klientow?

    Nie.

    > ideą
    > neostrady+, ktora jeszcze niedawno byla filarem oferty &tp byl *brak
    > limitow*.

    Zapewnie niektórzy przesadzali, ssając nonstop i generując tyle ruchu,
    co stu innych. Po za tym jeszcze niedawno najszybsza Neostrada była dwa
    razy wolniejsza niż teraz, co tez nie jest bez znaczenia.

    > to jest krok w dobra strone, ale oferta &tp nadal rzadko
    > moze konkurowac z wiekszoscia kablowek/osiedlowek

    Jakieś sieci osiedlowe dają realny 1 mbit dużo poniżej 200 zł?
    (kablówka może by się znalazła)

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 15. Data: 2004-10-08 19:58:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 08 Oct 2004 21:29:00 +0200, w <p...@n...ws>,
    Neas <n...@n...ws> napisał(-a):

    > Jakieś sieci osiedlowe dają realny 1 mbit dużo poniżej 200 zł?
    > (kablówka może by się znalazła)

    Multimedia 1MBit -- 149zł (przy cyro) / 199zł bez.

    Ale nie polecam z różnych powodów.

  • 16. Data: 2004-10-08 20:11:32
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > ciekawe czy doczekamy sie zdrapek w kioskach: &tp 2GB :D
    Dla internautów, którzy potrzebują najwięcej danych z sieci Telekomunikacja
    Polska wprowadzi od 15 października możliwość dokupienia 2 GB za 9,90 zł
    brutto. Do końca roku w ramach promocji za tę samą cenę będzie to pakiet 4
    GB. Doładowania konta będzie można dokonać za pośrednictwem numeru o
    podwyższonej opłacie 0-300 900 300 lub dostępnej w Telepunktach
    karty-zdrapki.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 17. Data: 2004-10-08 21:16:14
    Od: "Cezar" <c...@n...media-net.pl>

> [...]
    > GB. Doładowania konta będzie można dokonać za pośrednictwem numeru o
    > podwyższonej opłacie 0-300 900 300 lub dostępnej w Telepunktach

    Wprowadzanie limitow to chyba tendencja ogolnoswiatowa .
    W UK British Telecomm tez wprowadzili limity na wszystkich swoich
    oferowanych adsl`ach.
    Po wyczerpaniu limitow za kazdy nastepny 1GB obciazaja 2 funty.
    Na szczescie prawo jest tak skonstruowane , ze kazdy operator ma prawo
    dostarczac swoj adsl po kablach BT (placac im ok 3 funty na miesiac) wiec
    konkurencji nie brakuje.

    cezar

  • 18. Data: 2004-10-08 22:37:58
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 8 Oct 2004 14:02:38 +0200, użyszkodnik "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Tzn zarobić i kupić szybszą wersję Neo?

    ja tam jak tylko pojawiła się okazja zacząłem sieciować siebie,
    sąsiadów, okolice, co się tylko da, teraz nie narzekam już na TPSA, a
    wystarczy poczytac moje posty sprzed kilku lat gdzie należałem do
    głownych narzekaczy na TPSA

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 19. Data: 2004-10-09 12:41:01
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <p...@d...art.pl>
    Andrzej Nowak napisał(a):
> [...]
    > limitow*. to jest krok w dobra strone, ale oferta &tp nadal rzadko
    > moze konkurowac z wiekszoscia kablowek/osiedlowek
    A niby czemu?
    Wszyscy muszą być zadowoleni z ich oferty na Neo, czy jak?

    IMHO o ile z 5G dla 1M dość mocno przegieli (być może celowo), to obecne
    wielkości będą dla większości użytkowników akceptowalne.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 20. Data: 2004-10-09 12:53:04
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):
> [...]
    > sąsiadów, okolice, co się tylko da, teraz nie narzekam już na TPSA, a
    > wystarczy poczytac moje posty sprzed kilku lat gdzie należałem do

    Tzn jak ich zsieciowales to TPSA usunela problemy techniczne, polepszyla
    jakosc uslug, dzialanie infolinii i obnizyla ceny? Czy moze wziales jakies
    stale lacze od innego operatora? Owszem, mozna cos samemu wykombinowac,
    szczegolnie w grupie, ale nie zawsze jest to mozliwe.