  • 1. Data: 2009-04-14 07:52:18
    Temat: Rynek wtórny motocykli z małymi silnikami
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Witam,

    Szukam sobie jakiegoś motorka z silnikiem o mocy 20-40 KM i trudno cokolwiek
    znaleźć.
    Mieszkam w Trójmieście - i tu to już całkiem posucha. Praktycznie nie ma
    rynku używanych motocykli.
    Czy to rzeczywiście tak trudno kupić, czy źle szukam?

    MN

  • 2. Data: 2009-04-14 08:28:00
    Temat: Re: Rynek wtórny motocykli z małymi silnikami
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Marcin Narzynski napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Szukam sobie jakiegoś motorka z silnikiem o mocy 20-40 KM i trudno
    > cokolwiek znaleźć.

    Czy ja wiem, czy ten przedial, to motocykle male? ~40KM to maja
    endurowate 500...600ccm starszej daty, a tych bym do malych nie zaliczyl :)
    IMO lepiej operowac pojemnoscia skokowa - tobie pewnie zalezy na jakiejs
    250ccm?

    > Czy to rzeczywiście tak trudno kupić, czy źle szukam?

    Chyba jest trudno ale nie niemozliwe.

  • 3. Data: 2009-04-14 09:10:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marcin Narzynski pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam sobie jakiegoś motorka z silnikiem o mocy 20-40 KM i trudno
    > cokolwiek znaleźć.

    Trudno, bo są mało popularne w Polsce, a przez długi czas nie były
    dostępne w ofercie salonowej. Sytuacja poprawiła się dopiero 2-3 lata
    temu gdy weszły małe cbr, cbf i ybr, więc powinny już zacząć pojawiać
    się na rynku wtórnym, ale nie będą to jakieś duże ilości.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-04-14 09:14:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > Czy ja wiem, czy ten przedial, to motocykle male? ~40KM to maja
    > endurowate 500...600ccm starszej daty,

    Chyba raczej te nowsze :) Pamietam jak spadala co model moc w XT 600.
    Pierwsze mialy ok 46 KM te ostatnie juz jakos 38-39. Normy halasu ,
    ekologia, te sprawy.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-14 09:18:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

> [...]
    > temu gdy weszły małe cbr, cbf i ybr, więc powinny już zacząć pojawiać
    > się na rynku wtórnym, ale nie będą to jakieś duże ilości.

    A wlasnie ! W znajomym garazu jest CBR125R do sprzedania :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-04-14 10:42:16
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > A wlasnie ! W znajomym garazu jest CBR125R do sprzedania :)

    Tyle, że ta 125-tka ma 15KM. Tak jak w postach wyżej w tym przedziale mocy
    strzelałbym w 250ccm. Trudno trafić, ale dla chcącego... :)

    dikoj

  • 7. Data: 2009-04-14 11:38:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 09:52:18 +0200, Marcin Narzynski napisał(a):

> [...]
    > rynku używanych motocykli.
    > Czy to rzeczywiście tak trudno kupić, czy źle szukam?

    trudno. Bo u nas jak nie ma litra to nie motocykl :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 8. Data: 2009-04-14 11:42:10
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Tyle, że ta 125-tka ma 15KM. Tak jak w postach wyżej w tym przedziale mocy
    > strzelałbym w 250ccm. Trudno trafić, ale dla chcącego... :)

    Jestem właśnie na kursie na prawko. Samochodowe mam prawie 20 lat, na
    motorze - przejechałem pierwsze dwie godziny po mieście. Jeżdżę yamahą ybr
    125 - ma 10 KM. Myślę o kupnie czegoś 250 - 500 ccm, ale kompletnie nie ma
    wyboru w cenie ok 10 tys zł. Zresztą w żadnej cenie nie ma wyboru w
    Trójmieście.

    Korzystając z okazji - podzielę się spostrzeżeniami nowicjusza: jest miło,
    ale tylko dlatego, że jeżdżę od lat samochodem. Nie wyobrażam sobie kursu
    "A" w sytuacji, gdy nie miałbym doświadczenia. Jestem przerażony tym, że
    pozwala się w Polsce jeżdzić ulicami skuterom "50" - na piękne oczy. Toż to
    proszenie się o kłopoty.

    Pozdrawiam
    MN

  • 9. Data: 2009-04-15 07:43:17
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > "A" w sytuacji, gdy nie miałbym doświadczenia. Jestem przerażony tym, że
    > pozwala się w Polsce jeżdzić ulicami skuterom "50" - na piękne oczy. Toż

    Podpisuję się obiema ręcami! Samochodem jeżdżę od 8 lat. Zrobiłem kat. A. Na
    początek kupiłem Hondę CBR125R. Inni "motocykliści" pukali się w czoło i
    śmiali, bo wg nich "bez litra nie ma zabawy". Za to wszyscy instruktorzy z
    mojej szkoły moto wyrazili wielki szacunek do mojej decyzji. Za 2 - 3 sezony
    chcę przesiąść się na 250ccm, może wyżej. Jeśli chodzi o ćwiartki, to mam
    nadzieję, że cena Kawasaki Ninja 250 spadnie lub będą już jakieś używki.
    500ccm nie ma problemu z kupnem poniżej 10tyś. GS 500 w dobrym stanie można
    mieć grubo poniżej tej ceny.

    Niestety w Polsce jest bardzo mała świadomość dwóch kółek. I to ze strony
    kierowców kat. A jak i kat. B. Uważam, że proponowana nowelizacja ustawy o
    PJ kat. A (ograniczenia mocy do wieku, karta motorowerowa, quady) to bardzo
    dobry pomysł. Tyle, że wszystko jakoś ucichło.

    dikoj