  • 1. Data: 2009-04-14 07:45:40
    Temat: Preparaty do konserwacji chromu i lakieru
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    do Garbusków od lat używam różnych past do konserwacji chromu, które
    najpierw trzeba nałożyć a potem wytrzeć i spolerować. Przy motocyklu
    jest to troszkę utrudnione ze względu na gorszy dostęp do poszczególnych
    elementów... ;)
    Czy są sprawdzone preparaty, które wystarczy nałożyć bez ponownego
    wycierania? Widziałem różnego typu nasączane chusteczki, ale czy to jest
    dobre...? ;)

    Pytanie może trochę infantylne, bo wynikające z chęci skrócenia czasu
    przy czyszczeniu (wiem, wiem, że to sama przyjemność...), ale skoro może
    zostać trochę czasu na... wysączenie browca po polerce, to czemu nie...?
    Zależy mi na sprawdzonych preparatach, bo o chrom trzeba dbać. ;)
    P.S. Tak samo do powierzchni lakierowanych.

    Dzięki z góry za wszelkie sugestie...

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175