  • 1. Data: 2003-11-07 16:25:09
    Temat: Mozliwosci w Poznaniu
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    Jakie sa mozliwosci stalego lacza na terenie Poznania?
    Wiem ze to glupio brzmi, ale problem w tym ze odpada praktycznie wszystko co
    oczywiste i najpopularniejsze
    Na TPSA nie mam mozliwosci technicznych i nawet o SDI nie mam co mazyc
    Przez kabowke nie moge bo nie mam kabli antenowych i (co jest po prostu
    smieszne) nie ma mozliwosci ich podlaczenia
    I wreszcie Tele2 (chwalace sie zasiegiem na 80% Poznania) u mnie nie ma (a
    mieszkam na ulicy Swoboda - 10min od centrum :)
    Satelitarny net tez odpada bo mi sie to po prostu nie oplaca

    Jest cos jeszcze czy zostaja mi pakiety tepsy?

    pozdrawiam
    Wizard

  • 2. Data: 2003-11-12 11:38:24
    Temat: Re: Mozliwosci w Poznaniu
    Od: "Robert Wańkowski" <r...@w...pl>

> [...]
    > mieszkam na ulicy Swoboda - 10min od centrum :)
    > Satelitarny net tez odpada bo mi sie to po prostu nie oplaca

    Może tu www.tinet.pl

    Robert

  • 3. Data: 2003-11-12 19:51:34
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 1 Wizard wrote:

    > mieszkam na ulicy Swoboda - 10min od centrum :)

    Znam człowieka na ul. Swoboda i na 100% ma obecnie Neo+ a wcześniej miał
    AFAIR SDI.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.3.0, OE-QuoteFix,

  • 4. Data: 2003-11-14 11:22:32
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Wizard wrote:

    > Jest cos jeszcze czy zostaja mi pakiety tepsy?

    Zaraz, zaraz, na ul. Swoboda masz optyczną widocznosć na PGK/Alcatel, a tam
    AFAIR są nadajniki Tele2.

    --
    TOM TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl