  • 1. Data: 2003-11-04 20:03:11
    Temat: Firma domeny.org
    Od: "pl.internet.polip" <a...@r...pl>

    Zna ktos taka firme jak domeny.org ? powoduja nie uczciwa konkurencje po
    zakupieniu unich domeny nie mozna zmienic DNS na inne niz ich , chcialem
    dokonac transweru domeny odnich do innego rejestratora i za kazdym razem
    odrzucaja , zakupienie unich domeny zmusza klienta do zakupu hostingu tagze
    u nich inaczej z domeny nici chce ostrzec inne osoby przed ta firma a takze
    czekam na posty od osob co zostaly poprzez ta firme oszukane.

  • 2. Data: 2003-11-05 14:33:07
    Temat: Re: Firma domeny.org
    Od: "gumis" <g...@i...pl>

    Użytkownik "pl.internet.polip" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takze
    > czekam na posty od osob co zostaly poprzez ta firme oszukane.

    Kupilem u nich ostatnio domene, we wniosku wpisalem swoje ns`y. Po jednym
    dniu domena zostala zarejestrowana faktycznie na ich dnsach. Wyslalem maila
    do tej firmy z prozba o zmiane delegacji domeny na moje dnsy. Odpisali iz
    moje dnsy nie maja wpisow odnosnie domeny ktora zarejestrowanej. Dopisalem
    domene wyslalem maila z prozba ponownie. Odpisali iz dalej moj dns nie
    odpowiada poprawnie. Po krotkiej wymianie korespondencji zostalem
    poinformowany iz w nasku moj dns jest widoczny pod innym ip. Zmiana w nasku
    jeszce jeden mail do domeny.org i domena jest na moim dnsie. W sumie 5
    maili. Tak wiec ja do dzialania tej firmy nie moge miec zadnych zastrzezen,
    wyjasnienia ktore mi przysylali w mailu byly bardzo pomocne i na temat. Wiec
    nie wiem w czym tkwi Twoj problem. Moze tez wg nasku twoj dns jest
    niepoprawnie widziany ? A w ogole to kontaktowales sie z ta firma w celu
    zmiany delegacji domeny na twoje serwery dns ?? Ja w kazdym razie jestem
    zadololony i problemy z domeny.org sa tylko i wylacznie z mojej winy.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-05 15:10:27
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

> [...]
    > zmiany delegacji domeny na twoje serwery dns ?? Ja w kazdym razie jestem
    > zadololony i problemy z domeny.org sa tylko i wylacznie z mojej winy.

    Wydaje mi sie, ze tu bardziej chodzi o domene com/net/org, gdyz w przypadku
    polskich domen narodowych, rejestrator nie musi wyrazac zgody na transfer -
    wystarczy odpowiedni papier do NASK.

  • 4. Data: 2003-11-05 18:48:28
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 5 Nov 2003 15:10:27 +0000 (UTC), "MaRaS" <s...@m...bz>
    wrote:

    >Wydaje mi sie, ze tu bardziej chodzi o domene com/net/org, gdyz w przypadku
    >polskich domen narodowych, rejestrator nie musi wyrazac zgody na transfer -
    >wystarczy odpowiedni papier do NASK.
    Jak juz to moze chodzilo o nsy rejestrowane dla onlinenicu.
    Ot taka nowosc ... glue wpisy tylko ze swiatowa baza wpisow jest.
    Skad inad nie kazdy rejestrator posiada taka mozliwosc i nie zawsze
    sie daje wlasnie przez to zarejestrowac domene.

    Moj klient akurat mial domene zakupiona w tej taniedomeny vel
    internask.
    Babki rejestrowaly domeny w enom.com
    ale ten registrant nie mial mozliwosci tego. Wiec babki zrobily wpisy
    w networksolution. Teraz jestem ugrzany bo wpisy sa, a ja do netsol
    hasel nie mam, a sama firma odmawia mi zmiany bez podania id oraz
    hasla :(

    --
    Wiesiek

  • 5. Data: 2003-11-05 19:07:38
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Wed, 5 Nov 2003 18:48:28 +0000 (UTC), Wiesiek <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > w networksolution. Teraz jestem ugrzany bo wpisy sa, a ja do netsol
    > hasel nie mam, a sama firma odmawia mi zmiany bez podania id oraz

    Da się odzyskać id i hasło o ile jesteś wpisany jako kontakt..
    Tak też zrobiłem i jak najszybciej przeniosłem do siebi i już mogłem sam
    wpisywać DNS'y :>

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2003-11-05 19:45:37
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 5 Nov 2003 19:07:38 +0000 (UTC), "Przemysław 'Repcio'
    Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET> wrote:

    >Da się odzyskać id i hasło o ile jesteś wpisany jako kontakt..
    >Tak też zrobiłem i jak najszybciej przeniosłem do siebi i już mogłem sam
    >wpisywać DNS'y :>
    Wiesz ze o tym samym pomyslalem?
    Niestety.. te baby wpisywaly zawsze jako siebie.
    Co ciekawe.. nie rejestrowaly domen przez netsol tylko same
    NameServery. Pisalem juz w tej sprawie do supportu, ale widac za duza
    korporacja by im sie to chcialo zrobic.

    tak wiec reasumujac moje NSy sa zarejestrowane na ip ktore juz do mnie
    nie naleza :) Chyba trzeba kupic jakas domene w netsol zeby to sobie
    zmienic. Tylko ze te ceny nie sa najnizsze tam :((
    Ciekawe czy internic by cos na to poradzil....

    --
    Wiesiek

  • 7. Data: 2003-11-05 21:05:43
    Od: "SzYbKi" <s...@s...com.pl>

    "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET> wrote in
    message news:slrn.pl.bqii9p.sci.Przemyslaw@Gambit.Gubernat.N
    ET...

> [...]
    > | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    > +-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    =-=-=-=-+

    Jak mozna dostac id i haslo zebym mogl zmienic DNS bo ta firma
    www.domeny.org nie pozwala mi na to dopiero jak kupie hosting unich to
    zmienia ale i tak nie na te co ja chce tlko na swoje by uczymywac domene
    unich.
    Wiec prosil bym o info jak uzyskac taki id i haslo dane w bazie whois sa
    wszytkie moje btw to domena witka.net.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2003-11-06 12:20:24
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Wed, 5 Nov 2003 21:05:43 +0000 (UTC), SzYbKi <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > unich.
    > Wiec prosil bym o info jak uzyskac taki id i haslo dane w bazie whois sa

    Najprościej chyba będzie jak każesz im zarejestrować ns1.witka.net i
    ns2.witka.net na podane przez ciebie IP a potem na te serwery zrobisz
    delegację...

  • 9. Data: 2003-11-06 12:20:34
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Wed, 5 Nov 2003 19:45:37 +0000 (UTC), Wiesiek <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zmienic. Tylko ze te ceny nie sa najnizsze tam :((
    > Ciekawe czy internic by cos na to poradzil....

    Dokłądniej to musiałbyś przenieśc tę domenę pod którą są serwery wtedy
    miałbyś na 100% taką możłiwość...

    PS.
    Jeżeli zalezy ci na wpisywaniu serwerów też mogę ro robić,
    wystarcyz wykupić umnie domenę :> i w tej domenie doklepuję NS'y

  • 10. Data: 2003-11-06 12:20:48
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >www.domeny.org nie pozwala mi na to dopiero jak kupie hosting unich to
    >zmienia ale i tak nie na te co ja chce tlko na swoje by uczymywac domene
    :)) tak to jest z takimi firmamy.

    >Wiec prosil bym o info jak uzyskac taki id i haslo dane w bazie whois sa
    >wszytkie moje btw to domena witka.net.
    witka.net powiadasz?

    Referral URL: http://www.srsplus.com

    Chca tam adres email. Byc moze rejestrowali na jakis swoj adres.
    Przewaznie tak sie robi zeby klient sam nie mogl "uciec". Poniekad to
    ma swoje plusy bo nr karty kredytowej nikt nie ukradnie, ale klient
    jest skazany wtedy na polskiego posrednika.

    --
    Wiesiek