  • 1. Data: 2003-11-02 11:45:20
    Temat: Szukam providera na Mokotowie...
    Od: "konri" <c...@o...pl>

    Poszukuje firmy ktora oferuje lacza stale na ulicy Aleje niepodleglosci 157
    w Warszawie ( aster, chello nie ma).
    Jestem wstanie placic max 150 zl... Pomoze ktos?

    KoNRI

  • 2. Data: 2003-11-02 15:18:19
    Temat: Re: Szukam providera na Mokotowie...
    Od: Chloru <a...@p...org>

    konri napisał(a):

    > Poszukuje firmy ktora oferuje lacza stale na ulicy Aleje
    > niepodleglosci 157 w Warszawie ( aster, chello nie ma).
    > Jestem wstanie placic max 150 zl... Pomoze ktos?

    Neostrada.

    Chloru GKS ST Departament Kropkow

  • 3. Data: 2003-11-02 15:18:22
    Od: Rafał madDuck <m...@p...wywal.to.com>

    TPSA? www.neostrada.pl / www.internetdsl.pl

    --
    m...@p...wywal.to.com
    http://rtfm.bsdzine.org/

  • 4. Data: 2003-11-02 15:18:47
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "konri" <c...@o...pl> wrote in news:bo2h4l$mjt$1@inews.gazeta.pl:

    > Poszukuje firmy ktora oferuje lacza stale na ulicy Aleje
    > niepodleglosci 157 w Warszawie ( aster, chello nie ma).
    > Jestem wstanie placic max 150 zl... Pomoze ktos?

    TP -> Neostrada.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-11-03 22:16:18
    Od: Andrzej Kluz <a...@f...pl>

    Dnia 2003-11-02, konri napisał(a):
    > Poszukuje firmy ktora oferuje lacza stale na ulicy Aleje niepodleglosci 157
    > w Warszawie ( aster, chello nie ma).
    > Jestem wstanie placic max 150 zl... Pomoze ktos?

    Zobacz w:

    M.G.T. Net
    Sebastian Bobrecki
    506-805-000
    (ul. Wiktorska)

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Kluz a...@f...pl

  • 6. Data: 2003-11-07 00:14:18
    Od: "Pucio" <f...@w...wsisiz.edu.pl>

    Użytkownik "konri" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    157
    > w Warszawie ( aster, chello nie ma).
    > Jestem wstanie placic max 150 zl... Pomoze ktos?

    Witam.
    Moze tu, http://www.fornet.waw.pl/lokalizacje.htm i
    http://www.fornet.waw.pl
    Ww. adresu na tej liscie nie ma ale z tego co wiem to dostępne lokalizacje
    są szybciej dostepne niż aktualizacja strony :). Przypuszczam że telefon
    do biura sporo by tu wyjaśnił. :)

    Pozdrawiam
    Jacek F.