  • 1. Data: 2003-11-06 17:36:22
    Temat: W Szczecinie jedna z firm podlaczyla 30 abonentow do Neostrady
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Wlasnie kolezanka mowi, ze uzyskała staly dostep do sieci Internet poprzez
    siec osiedlowa. Spojrzalem w jej IP i sie okazalo, ze jest podpieta do
    Neostrady.

    Podobno siec osiedlowa ma 30 abonentów. Miesieczny koszt to 65 PLN /
    komputer.

    Niezle ktos musiał przyciac. Ciekawe czy ma pozwolenie TPSY na udostepnianie
    lacza. Jestem w trakcie ustalania szczegolow, ale juz mi sie to niepodoba.
    Przed podpisywaniem umowy powolywano sie na to ze lacze bedzie od
    Ipartners...

    --

    Adam Kondrat
    http://adam.kondrat.pl

  • 2. Data: 2003-11-06 20:34:39
    Od: "Wiesiek" <w...@g...rsk.pl>

    Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> wrote:
    > Wlasnie kolezanka mowi, ze uzyska?a staly dostep do sieci Internet poprzez
    > siec osiedlowa. Spojrzalem w jej IP i sie okazalo, ze jest podpieta do
    > Neostrady.

    Tak to juz jest u nas. Bierze sie tanio a sprzedaje drogo :)
    30x60 to 1800 :) sporo. Ale looserstwo nie wie to placi bo tanio.
    Od GTS to nie wiem czy by sie udalo za taka kwote tylu podlaczyc i cos z tego
    jeszcze miec dla siebie.

    sprawdzajac cennik teraz ich widze ze z wyskiem dalo by sie wyciagnac
    pol mega. Na 1 Mega juz trzeba by bylo podniesc kwote.
    Coprawda nie wiem jak gts dostarcza sygnal (chodzi o router koncowy usera),
    ale to bylby jeszcze jakis koszt za instalacje.

    Swoja droga ciekawie im musi to "dzialac" :))

    --
    Wiesiek

  • 3. Data: 2003-11-06 20:34:43
    Od: Adam Kułagowski <f...@p...pl>

    On Thu, 6 Nov 2003 17:36:22 +0000 (UTC), Adam Kondrat
> [...]
    > Neostrady.
    >
    > Podobno siec osiedlowa ma 30 abonentów. Miesieczny koszt to 65 PLN /

    Nie lacza sie przez radiowke moze ?

    Bo w Komorowie byla podobna sytuacja - iles ludzi siedzi na 1Mbit iDSLa
    zamiast na Ipartners

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    Kids-They're not sleeping, they're recharging!

  • 4. Data: 2003-11-07 00:14:11
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

> [...]
    > Coprawda nie wiem jak gts dostarcza sygnal (chodzi o router koncowy usera),
    > ale to bylby jeszcze jakis koszt za instalacje.

    Normalnie robia po miedzi jak moga - koncowka byla eth.
    Jak nie daje sie po miedzi puszczaja po radiu. Niestety radio
    ( przynajmniej Warszawa Mariot) to odradzam - w porownaniu do miedzi
    to chodzi beznadziejnie. Natomiast 3 lata kozystalem u nich z miedzi i
    bylem (!!!) zadowolony.

    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 5. Data: 2003-11-07 10:01:03
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Adam Kondrat wrote:
    > Przed podpisywaniem umowy powolywano sie na to ze lacze bedzie od
    > Ipartners...

    Na pewno? W Szczecinie jest firma Internet Partner (bez "s"), oferująca
    tandetny (szczegóły w archiwum pl.regionalne.szczecin) dostęp do
    Internetu "dla maluczkich".

  • 6. Data: 2003-11-07 10:01:09
    Od: "Wiesiek" <w...@g...rsk.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@n...rsc.pl> wrote:
> [...]
    > ( przynajmniej Warszawa Mariot) to odradzam - w porownaniu do miedzi
    > to chodzi beznadziejnie. Natomiast 3 lata kozystalem u nich z miedzi i
    Ah tak...

    wiec nawet router WAN maja u siebie....
    Teraz juz rozumiem pewne ich postepowanie....

    Co do tego radia, to mi nie proponowali. Pani z katowic (bardzo mila zreszta)
    chciala mnie na PVC via tepsa namowic. Ino ze ja chcialem >2Mbps a ta mi
    probowala wcisnac <=2Mbps :)

    W sumie to ponoc dobrze chodzi, ale jak chodzi o zalatwienie adresow IP,
    lub problem techniczny... O ile to z IP da sie zalatiwc to techniczny dzial..
    Czasem boli to ze chcac uzyskac odpowiedz trzeba opieprzyc prezesa bo ktos
    nie raczy odpisac a tylko olac sprawe.
    Ale generalnie to ja do nich nic nie mam.
    Ale radia bym od nich nie wzial :)

    --
    Wiesiek

  • 7. Data: 2003-11-07 16:24:43
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    > Normalnie robia po miedzi jak moga - koncowka byla eth.
    > Jak nie daje sie po miedzi puszczaja po radiu. Niestety radio
    > ( przynajmniej Warszawa Mariot) to odradzam - w porownaniu do miedzi

    Zwykle zestawiaja lacze z interfejsem Eth. Najczesciej robia radiowki
    Aperto - nie polecam.

    > to chodzi beznadziejnie. Natomiast 3 lata kozystalem u nich z miedzi i
    > bylem (!!!) zadowolony.

    Tak, miedz dziala nalezycie. Mam teraz miedz i modem DSL Pipe i jest ok.

  • 8. Data: 2003-11-07 16:24:48
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    > W sumie to ponoc dobrze chodzi, ale jak chodzi o zalatwienie adresow IP,
    > lub problem techniczny... O ile to z IP da sie zalatiwc to techniczny

    z IP nie mialem problemow. Co do reklamacji to od okolo 4 miesiecy reklamuje
    swoje lacze Aperto i Ipartners po prostu zlewa sobie sprawe. Przyzwyczailem
    sie do tego i zacisnalem zeby. Zamiast lacza synchronicznego mam Aperto,
    ktore nie jest synchroniczne

    > dzial.. Czasem boli to ze chcac uzyskac odpowiedz trzeba opieprzyc prezesa
    > bo ktos nie raczy odpisac a tylko olac sprawe.
    > Ale generalnie to ja do nich nic nie mam.

    Co do olewania - tez sie zgadzam. notorycznie były olewane moje prosby o
    rozwiazanie problemu aperto. W tej chwili zamowilem sobie neostrade. Zobacze
    jak wypadna testy, ale najprawdopodobniej zakoncze wspolprace z Aperto GTS

    Natomiast jesli chodzi o drugie lacze, ktore mam - 2 Mbit po miedzi od GTS,
    to serwis jest calkiem niezly. Na zglaszane problemy reaguja nalezycie.

    > Ale radia bym od nich nie wzial :)

    zalezy do jakiego zastosowania. Do ogladania stron w jednym kierunku jest
    ok. Ale do komercyjnych zastosowan serwerowych to radio sie po prostu nie
    nadaje. Moze byc ono alternatywa dla internetdsl, neostrady, astercity,
    tele2, ale nie dla DSLa po miedzi.

    --

    Adam Kondrat
    http://adam.kondrat.pl

  • 9. Data: 2003-11-07 16:24:58
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    > Na pewno? W Szczecinie jest firma Internet Partner (bez "s"), oferująca
    > tandetny (szczegóły w archiwum pl.regionalne.szczecin) dostęp do
    > Internetu "dla maluczkich".

    No, ale Internet Partner to też nie Neo....

  • 10. Data: 2003-11-07 16:25:01
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Adam Kondrat wrote:

> [...]
    >Neostrady.
    >
    >Podobno siec osiedlowa ma 30 abonentów. Miesieczny koszt to 65 PLN /

    A co, więcej się nie dało podłączyć ? :-)