  • 1. Data: 2010-07-19 05:43:27
    Temat: Mozna lutowac antene do GPS ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Chyba siadal mi antena w samochodzie do fabrycznego GPSa. LEzy sobie takie
    pudeleczko za szyba. Jak patzre na deske (Fabia) to nie mam pojecia jak ja
    rozebrac, aby dostac sie do nawigacji. Czy moge zatem ciachnac kabel i
    dolutowac nowa antene ? To bedzie po prostu jeden kabel sygnalowy i jeden
    ekran ? Czy przy tych czestotliwosciach pracy mozna smialo takie cos robic,
    czy straci sie sporo na sygnale, wprowadzi jakies szumy itp ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-07-19 07:14:24
    Temat: Re: Mozna lutowac antene do GPS ?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i20or9$une$...@m...internetia.pl...
> [...]
    > ekran ? Czy przy tych czestotliwosciach pracy mozna smialo takie cos
    > robic, czy straci sie sporo na sygnale, wprowadzi jakies szumy itp ?

    Będzie działać

    pozdro
    blur

  • 3. Data: 2010-07-19 09:06:44
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    Fantom wrote:

> [...]
    > pudeleczko za szyba. Jak patzre na deske (Fabia) to nie mam pojecia jak ja
    > rozebrac, aby dostac sie do nawigacji. Czy moge zatem ciachnac kabel i

    I tak i nie - antena to najczęściej antena+przedwzmacniacz. Ten
    przedwzmacniacz zasilany jest przez kabel antenowy. Dla spokoju ducha
    zmierz, jakie napięcie oryginalna antena dostawała i zobacz, czy nowa
    sobie z tym poradzi.

    Gorzej, jeśli oryginalna antena to antena+wzmacniacz+odbiornik w jednym,
    a po kablu leci już np. RS485.
    --
    Marek Lewandowski