  • 1. Data: 2011-02-20 15:39:01
    Temat: Musi jakiś szwindel....
    Od: " turpin" <t...@g...pl>

    czy inny PEER, bo nie chce mi się wierzyć, by była to opóźniona reakcja
    skruszonego Koncesjonariusza na umiarkowanie żwawe protesty sprzed co najmniej
    pół roku.

    16,Motocyklisci_zaplaca_mniej_za_przejazd_autostrada
    .html

  • 2. Data: 2011-02-21 06:16:46
    Temat: Re: Musi jakiś szwindel....
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    " turpin" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > pół roku.
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,91339
    16,Motocyklisci_zaplaca_mniej_za_przejazd_autostrada

    jak myślicie? inne autostrady pójdą w ślad za obniżką cen przejazdów na A4
    czy bez prostestów tego raczej nie zrobią?mam tutaj na myśli konkretnie
    autostrade A2

    Pzdr
    R2

  • 3. Data: 2011-02-22 18:59:30
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    ot ciekawe wiadomości..!
    dziwi mnie słaba reakcja grupowiczów...
    co, nie blokowaliście ?

  • 4. Data: 2011-02-22 20:19:34
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Ditron" ot ciekawe wiadomości..!
    dziwi mnie słaba reakcja grupowiczów...
    co, nie blokowaliście ?

    Ba, niektorzy szczegolnie aktywni preclowo motocyklisci byli uprzejmni
    stwiedzic, ze nie ma po co bo wkolo ich kominow nie ma autostrad ,ze
    wkurwiaja ich te motocyklisty co w piatek utrudniaja im powrot z roboty
    blokujac przejazd kolo MI co zwieksza spalanie ich klimatyzowanych bryk i
    opoznia weekendowe zaleganie ze szklaneczka lyski. No a ci najaktywniejsi z
    tego co pamietam wysylali protestujacych ze blokadami na pustynie bledowska,
    ksiezyc czy cus...
    No i jak zwykle brylowala warsiafka...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-02-25 15:17:07
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 20 Lut, 16:39, " turpin" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > skruszonego Koncesjonariusza na umiarkowanie żwawe protesty sprzed co najmniej

    16,Motocyklisci_z...

    > --

    Ta, przeprowadzili badania rynku. Wiedzą że rejestracja jednośladów
    spadła, a obniżając opłaty sprawią, że wiecej ich przejedzie
    autostradą. Z tych wiliczeń musiał im wyjść conajmniej dwukrotny
    wzrost :) Swoją drogą czy tak fajnie jest cisnąć autostradą? Nie
    lepiej powinklować uboczami ?

  • 6. Data: 2011-02-25 16:21:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Ryback wrote:

> [...]
    > autostradą. Z tych wiliczeń musiał im wyjść conajmniej dwukrotny
    > wzrost :) Swoją drogą czy tak fajnie jest cisnąć autostradą? Nie

    To zalezy. Jak mieszkasz na poludniu - z pewnoscia nie fajnie. Jak
    jedziesz z polnocy, i jest to twoja czarta czy piata setka, to jednak
    chcesz dojechac mozliwie szybko, i otworzyc browara.
    K.

  • 7. Data: 2011-02-27 19:57:22
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 10:59:30 -0800 (PST), Ditron napisał(a):

    > ot ciekawe wiadomości..!
    > dziwi mnie słaba reakcja grupowiczów...
    > co, nie blokowaliście ?

    Blokowali my. A że w końcu się udało (*) to zamiast świętować, zabieramy
    się za inne moto-tematy. Jeszcze jest parę rzeczy do załatwienia w tym
    kraju ;)

    pozdr
    Szwed & Aprilka

    (*)-czy się udało to jeszcze zobaczymy, na razie to projekt, a nie
    obowiązujące prawo.

  • 8. Data: 2011-02-27 20:01:53
    Od: Szwed <s...@s...pl>

> [...]
    > tego co pamietam wysylali protestujacych ze blokadami na pustynie bledowska,

    Smutne ale prawdziwe. Niektórym było za daleko 2km od pracy do
    Ministerstwa.
    Najważniejsze jednak, że się (prawie) udało. A okazje do wykazania się
    jeszcze będą ;)

    pozdr
    Szwed & Aprilka

  • 9. Data: 2011-02-27 20:33:27
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 16:17, Ryback pisze:

> [...]
    > autostradą. Z tych wiliczeń musiał im wyjść conajmniej dwukrotny
    > wzrost :) Swoją drogą czy tak fajnie jest cisnąć autostradą? Nie

    Wszystko zależy po co się jedzie. Jak dla przyjemności to wyszukuję
    różne okrężne trasy (Kraków - Legnica) aby nie jechać autostradą bo
    przyjemność (w moim przypadku) mizerna.
    Jednak jeśli muszę już wrócić i nie mam czasu lub zanosi się na podłą
    pogodę to nie pakuję się w boczne drogi.

    --
    M.

  • 10. Data: 2011-03-02 13:15:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-27 20:57, Szwed pisze:

    > Blokowali my. A że w końcu się udało (*) to zamiast świętować, zabieramy
    > się za inne moto-tematy. Jeszcze jest parę rzeczy do załatwienia w tym
> [...]

    Tak czy inaczej wyrazy uznania za postep w sprawie ( a to ja bylem ten
    co mial obiekcje do pomyslu).

    Obiecuje ze w nastepnej akcji wezme udzial.

    KJ