  • 1. Data: 2011-02-20 16:49:39
    Temat: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Witam,

    Do sprzedania idzie moja niunia.
    Jeśli ktoś szuka konkretnie SV1000S to zapraszam.
    Cena nie jest okazyjna, bo to nie "okazja" z zagranicy tylko motocykl
    kupiony jako nowy w polskim salonie i serwisowany w Łodzi w Suzuki
    Profi. Cena jest do negocjacji.
    Motocykl był wyprodukowany w 2004 roku, ale z salonu wyjechał w 02/2007.
    Poniżej ogłoszenie i podstawowe informacje:

    http://otomoto.pl/suzuki-sv-1000-s-M2422126.html

    --
    MERI (Łódź)
    Srebrny SV1000S

  • 2. Data: 2011-02-21 07:38:04
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 20 Feb 2011 17:49:39 +0100) ktos podajacy sie za Meri
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > http://otomoto.pl/suzuki-sv-1000-s-M2422126.html

    Z ciekawosci - co dalej po SV?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-02-21 21:21:27
    Od: Meri <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-21 08:38, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Sun, 20 Feb 2011 17:49:39 +0100) ktos podajacy sie za Meri
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z ciekawosci - co dalej po SV?

    Jeszcze nie wiem. Są tacy co namawiają mnie na opuszczenie asfaltu :).
    Zawsze można zadać pytanie tutaj co po SV? ;)

    --
    MERI (Łódź)
    Srebrny SV1000S

  • 4. Data: 2011-02-22 07:38:16
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Feb 2011 22:21:27 +0100) ktos podajacy sie za Meri
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jeszcze nie wiem. Są tacy co namawiają mnie na opuszczenie asfaltu :).
    > Zawsze można zadać pytanie tutaj co po SV? ;)

    SV jest fajny, dokup cos na bloto po prostu. Spojrz na mojego siga :)

  • 5. Data: 2011-02-22 08:38:53
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-22 01:51, Meri pisze:

    > Jeszcze nie wiem. Są tacy co namawiają mnie na opuszczenie asfaltu :).
    > Zawsze można zadać pytanie tutaj co po SV? ;)

    Ostatnio w modzie sa skutery :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2011-02-22 10:56:09
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-22 08:38, Piotr Klimek pisze:

    > SV jest fajny, dokup cos na bloto po prostu. Spojrz na mojego siga :)

    Bloto i teren ok - ale zeby sie ladowac w DT od razu - nie lepiej cos
    fajniejszego, mocniejszego - na poczatek DRZ-ta bedzie ok :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2011-02-22 11:00:30
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 22 Feb 2011 11:56:09 +0100) ktos podajacy sie za Norbi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Bloto i teren ok - ale zeby sie ladowac w DT od razu - nie lepiej cos
    > fajniejszego, mocniejszego - na poczatek DRZ-ta bedzie ok :)

    Ja jestem z tych co na pierwsze moto kupili GS500 :)

  • 8. Data: 2011-02-22 11:15:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-22 11:56, Norbi pisze:

    > Bloto i teren ok - ale zeby sie ladowac w DT od razu

    ojtam, ojtam, ma potencjal:

    http://www.youtube.com/watch?v=DMkVTJhzIlg

    > na poczatek DRZ-ta bedzie ok :)

    Detka za 4-5 tysi znajdziesz takiego do jazdy, a ile trza na DRZ do
    jazdy? Albo niezarznieta sete EXC czy WRE ?

    KJ

  • 9. Data: 2011-02-22 11:37:53
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 21-02-2011 22:21, Meri pisze:

    > Jeszcze nie wiem. Są tacy co namawiają mnie na opuszczenie asfaltu :).
    Ktorzy? Jacy? ;)

    A tak BTW, Tiger w leasingu bedzie albo do wziecia i splacenia albo do
    przejecia leasing - chce któś? ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2011-02-22 11:55:35
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-22 12:15, KJ Siła Słów pisze:

    > Detka za 4-5 tysi znajdziesz takiego do jazdy, a ile trza na DRZ do
    > jazdy? Albo niezarznieta sete EXC czy WRE ?

    za ok 6 tys kupisz DRZ-ta do jazdy jesli nie koniecznie potrzebujesz
    papierow :)

    Ale to faktycznie najlepsza droga - drugie moto w teren a nie jedno
    uniwersalne :)

    Norbi
    BLACK XX'03