  • 1. Data: 2019-10-24 10:38:53
    Temat: Muszę pochwalić InPost
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Ostatnio chcąc odebrać paczkę, zastałem paczkomat z czarnym ekranem -
    sprzęt działał ale zauważyłem że jak słońce przygrzeje w ekran (a
    ustawiony jest na południe), to dupa trzeba czekać do wieczora (albo
    stać jak bolec przez 20 min i zacieniać ekran).

    Poirytowany tym faktem że drugi raz się łapie na to, zadzwoniłem na
    infolinie zgłosić reklamacje żeby w końcu to naprawili. Gdy już
    przekazałem wszystkie dane (numer paczki i kod dostępu) i wysłuchałem
    kto przetwarza moje dane osobowe, odezwał się głoś z pytaniem czy to ja
    stoję przed paczkomatem i żebym zamachał ręką - w tym momencie w moich
    snach nie widziałem, że XXI wiek może kiedyś nadejść. Pan ze słuchawki
    otworzył dla mnie skrzynkę zdalnie! Paczkę odebrałem!

    Zaskoczony tym twistem fabularnym, zacząłem krzyczeć przed paczkomatem a
    potem poszliśmy z synem na lody.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2019-10-24 11:49:53
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Oct 2019 10:38:53 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > (albo
    > stać jak bolec przez 20 min i zacieniać ekran).

    A do czego potrzebny ekran przy odbiorze??
    Wciskam prawy górny przycisk, pokazuje QR i się otwiera, nawet nie
    patrzę na ekran.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-10-24 12:09:42
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 11:49, Marek pisze:

    > A do czego potrzebny ekran przy odbiorze??
    > Wciskam prawy górny przycisk, pokazuje QR i się otwiera,  nawet nie
    > patrzę na ekran.

    Tu jest pies pogrzebany.
    Też miałem przypadek przegrzanego ekranu a że rzadko odbieram paczki
    nie mam wyczucia gdzie nacisnąć.
    Po pierwszej takiej akcji odmierzyłem położenie przecisku na ekranie
    na długości smartfona i teraz już wiem gdzie naciskać.
    W moim przypadku podgląd z kamery chyba był za wolny(słaby zasięg GSM).
    Pan zapytał czy świeci czytnik QR i otworzył zdalnie po sprawdzeniu.

    --
    pzdr, j.r.

  • 4. Data: 2019-10-24 12:50:51
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 24 Oct 2019 11:49:53 +0200, Marek wrote:

    > A do czego potrzebny ekran przy odbiorze??
    > Wciskam prawy górny przycisk, pokazuje QR i się otwiera, nawet nie
    > patrzę na ekran.

    Tia, zwłaszcza w słoneczny dzień, kiedy czytnik QR można sobie w buty
    wsadzić, bo nie łapie kodu z ekranu telefonu.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2019-10-24 12:59:23
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A do czego potrzebny ekran przy odbiorze??
    > Wciskam prawy górny przycisk, pokazuje QR i się otwiera, nawet nie
    > patrzę na ekran.

    Są paczkomaty z ekranem dotykowym.

  • 6. Data: 2019-10-24 13:17:29
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 12:59, Queequeg pisze:

    > Są paczkomaty z ekranem dotykowym.

    Dokładnie.
    Na 5 z jakich korzystam tylko jeden ma klawiaturę, reszta jak poniżej
    paczkomat:
    https://inpost.pl/sites/default/files/styles/1140x/p
    ublic/images/article/paczkomaty-inpost-nowy-wymiar-r
    eklamy-dla-twojej-firmy-1774.png
    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2019-10-24 13:49:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Oct 2019 12:50:51 +0200, Roman Tyczka <n...@b...no>
    wrote:
    > Tia, zwłaszcza w słoneczny dzień, kiedy czytnik QR można sobie w
    > buty
    > wsadzić, bo nie łapie kodu z ekranu telefonu.

    zmień telefon na amoled

    --
    Marek

  • 8. Data: 2019-10-24 13:50:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Oct 2019 10:59:23 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Są paczkomaty z ekranem dotykowym.

    Chyba, że tak. Ale aż się prosi by czytnik QR był autoaktywny a nie
    z przycisku.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2019-10-24 13:51:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Oct 2019 13:17:29 +0200, jacek <j...@w...pl>
    wrote:
    > https://inpost.pl/sites/default/files/styles/1140x/p
    ublic/images/article/paczkomaty-inpost-nowy-wymiar-r
    eklamy-dla-twojej-firmy-1774.png

    Pierwszy raz taki widzę :)

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-10-24 18:55:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2019 12:50, Roman Tyczka wrote:
    > Tia, zwłaszcza w słoneczny dzień, kiedy czytnik QR można sobie w buty
    > wsadzić, bo nie łapie kodu z ekranu telefonu.

    Odbieram pewnie powyżej 100 paczek rocznie z kilku paczkomatów więc
    widzę to troche statystycznie. Mam wrażenie że coś ostatnio nowe
    paczkomaty widzą znacząco lepiej, bez znaczenia pogoda i
    nasłonecznienie. Tam gdzie nie widziały kodów, po wymianie hardware na
    jakiś mniej pecetowy nagle nie ma najmniejszego problemu. Cyk i jest.
    Być może czytniki się jednak nie sprawdzały i wstawili inne. Tak czy
    inaczej w mojej okolicy od ponad roku odbieram paczki tylko kodami i
    niegdy nie było problemu czy to lato czy to zima czy słońce w paszczę
    czy w d...