  • 1. Data: 2019-10-20 18:23:45
    Temat: Złącze kart CF do Eagle
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Ktoś z was ma może namiary na jakąś bibliotekę do Eagle PCB, która
    zawierałaby zestaw najpopularniejszych złącz do kart Compact Flash?
    Jak na razie znalazłem tylko coś takiego jak Hirose MI20-50PD-SF (chyba
    jest nawet dostępne w standardowej bibliotece Eagle). Jego zaletą jest
    to, że jest krótkie i nie zajmuje dużo miejsca na płytce (wystająca
    karta mi nie przeszkadza). Niestety żadne z posiadanych gniazdek (no
    name'y z Allegro oraz Molex kupiony w TME) nie pasuje - pola do
    przylutowania gniazda wypadają w innym miejscu i w moim przypadku
    elementy trzymające, które należy przylutować znalazły się poza płytką.
    Musiałem kombinować i wiercić otwory pod śruby (których to gniazdko
    Hirose nie posiadało) a do tego zastosować obejmę z drutu. Trzyma się,
    ale na przyszłość wolałbym uniknąć takich niespodzianek.

    Gniazda Hirose z tego co widzę można kupić w paru zagranicznych
    sklepach, ale swoje kosztują. Natomiast proste sloty CF można kupić w
    kraju za kilka zł...