  • 81. Data: 2019-12-10 14:49:14
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Tuesday, December 10, 2019, 12:52:12 PM, you wrote:

> [...]
    wiadomienia-sms-z-informacja-o-aktualnym-statusie-pr
    zesylki
    > "Pamiętaj jednak, że najbezpieczniejszym sposobem otrzymywania
    > powiadomień o statusie Twoich przesyłek InPost jest aplikacja InPost Mobile"
    > A co jest niebezpiecznego w SMS? Pegasus przejmie wiadomość i zabiorą mi
    > prezent z paczkomatu? ;-)

    SMSy służą ostatnio do wyłudzeń a Inpost nie chce być z tym kojarzony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 82. Data: 2019-12-11 11:11:01
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-12-10 o 13:11, Kris pisze:

    > https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-sms-y-od-inpost
    u-o-przesylce-czekajacej-na-odebranie-w-paczkomacie/

    Ale w tym SMSie niebezpieczny jest właśnie "link do aplikacji" :)

    --
    SW3
    ----

  • 83. Data: 2019-12-13 10:15:58
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > To dokładnie tak jak u mnie
    > Aplikacje które zainstalowałem w swoim telefonie policzyć można na palcu jednej
    ręki: Koleo, Inpost, Envelo i coś tam jeszcze

    Ja mam trochę więcej, ale każda do czegoś mi służy.

    Zainstalowałem wczoraj tego inpost mobile (najbliższy paczkomat ma
    przyciski, które działają mocno tak sobie, z odczytem kodu też jest
    czasem problem). Już na wstępie dostęp do GPSa chciał. Zobaczymy,
    jak to działa.

    > https://inpost.pl/pomoc-czy-moge-nadal-otrzymywac-po
    wiadomienia-sms-z-informacja-o-aktualnym-statusie-pr
    zesylki

    Czyli w razie czego jest sposób. Dzięki! :)

  • 84. Data: 2019-12-13 10:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 10:16:01 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

> [...]
    > przyciski, które działają mocno tak sobie, z odczytem kodu też jest
    > czasem problem). Już na wstępie dostęp do GPSa chciał. Zobaczymy,

    W tyum tygodniu już 6 przesyłek odbierałem i jest super
    Jak jestem z 10 metrów od paczkomatu klikam "otwórz zdalnie" i skrzynka się otwiera.
    Oczywiście patrze czy ktoś tam akurat przy czytniku nie grzebie bo mogłoby wyjść
    nieporozumienie dla kogo się otworzyło
    Telefon Lenovo P2 jeśli to ma znaczenie
    Potestuje kiedyś z jakiej maksymalnie odległości otworzy zdalnie;)
    Od domu do paczkomatu mam w linii prostej mam z 250 metrów i z piętra domu
    praktycznie paczkomat widzę;)

  • 85. Data: 2019-12-13 22:38:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-13 o 10:50, Kris pisze:
    > Potestuje kiedyś z jakiej maksymalnie odległości otworzy zdalnie
    Ale to pewnie nie idzie po Wi-Fi, BT, Irda. :-)

    Robert

  • 86. Data: 2019-12-14 01:48:15
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 22:38, Robert Wańkowski pisze:
    > Ale to pewnie nie idzie po Wi-Fi, BT, Irda. :-)

    Wszak ten cały App o lokalizację GPS pytał, tedy pewnie z satelitą mamy
    do czynienie, nieprawdaż? A błąd może i kilometr przekraczać, sam widziałem!
    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 87. Data: 2019-12-14 09:59:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 22:38:18 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ale to pewnie nie idzie po Wi-Fi, BT, Irda. :-)

    Lokalizacja gps

  • 88. Data: 2019-12-14 17:39:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 09:59, Kris pisze:

    > Lokalizacja gps

    GPS? A nie przez internet. Klikam w telefonie i przez serwer do paczkomatu?

    Robert

  • 89. Data: 2019-12-16 11:53:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 17:39:46 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > GPS? A nie przez internet. Klikam w telefonie i przez serwer do paczkomatu?

    Raczej nioe
    Gdy chciałem skrytkę otworzyć zdalnie z odległości ok 200 metrów to był komunikat że
    mnie nie zlokalizowano przy paczkomacie czy jakoś tak.