  • 31. Data: 2010-11-24 11:12:57
    Temat: Re: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d3c04ac8-94d6-4f27-a8cf-b20395230a2e@s1
    6g2000yqc.googlegroups.com...

    > Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
    > więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
    > mandatu ;/

    sliska sprawa, jak wyjdzie na jaw, ty i ktos z rodziny mozecie miec duzo
    wieksze problemy niz potwtorny egzamin na pj

  • 32. Data: 2010-11-24 11:27:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-24 09:45, Mario pisze:

    > Tacy co wystawiają fotoradar, nie stoją z lizakiem tylko grzeją wygodnie dupska
    gdzieś obok w samochodzie.
    > Więc nie wiem czym piszesz.

    O:

    O jakiej więc kontroli piszesz? Skarbowej? Granicznej?

  • 33. Data: 2010-11-24 11:36:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-24 10:56, Krzysztof 45 pisze:
    To jest max 100pln bez punktów.

    > Przeczytaj to co napisałeś pięć razy, i zastanów się nad tym.

    No właśnie się zastanowiłem bardzo dokładnie, zwłaszcza nad zdaniem:
    "w razie kontroli [..] ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud.\"

    To zdanie jest sprzeczne wewnętrznie.

    Jeśli kontrola jest ludzka, to mogą ukarać i za brud i za prędkość, więc fałsz.
    Jeśli zaś autorowi chodzi tylko o kontrolę automatyczną, to taka:
    a) jeśli odczyta tablice to ukarze za prędkość.
    b) jak nie odczyta, to za nic nie może ukarać
    czyli też fałsz.

  • 34. Data: 2010-11-24 12:00:56
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Typowe polowanie na jelenia.
    Ale nie to mnie boli, tylko demoralizacja, jaką te bałwany powodują.
    Przez takie działania od dziecka uczymy się, że nie chodzi o bezpieczeństwo
    tylko o kasę, że nie ważny jest duch prawa tylko litera. Ducha strasznicy
    gwałcą z gorliwością krasnoarmiejców. Jak potem wymagać szacunku dla prawa?
    Prawo aby było szanowane ma być zgodne z duchem a wtedy można go będzie
    egzekwować.
    Niestety nie wiem, jak ugryźć nasz polski "teren zabudowany" który jest od
    blachy o blachy i ciągnie się kilometrami, bo od pokoleń chałupę każdy
    stawiał przy swoim polu i mamy unikalne w świecie kilkunastokilometrowe
    wioski. Wystarczy przekroczyć granicę, żeby zobaczyć, że teren zabudowany
    jest faktycznie zabudowany, bo ludzie budowali sąsiad koło sąsiada.
    Jacek

  • 35. Data: 2010-11-24 12:17:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > O jakiej więc kontroli piszesz?

    A sorry! To nie Ty pisałeś.
    Ale pytanie pozostaje w mocy - jakaż to kontrola "może ukarać tylko za brud"

  • 36. Data: 2010-11-24 12:28:57
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 24 Lis, 00:35, Karthoon <k...@g...com> wrote:

    > To może zamiast płakać na grupie naucz się po prostu prowadzić...

    Ta sytuacja nie ma nic wspólnego z umiejętnością prowadzenia auta, jak
    łatwo jest przekroczyć dozwoloną prędkość o 17km/h na pewno sam wiesz,
    daj się chociaż wypłakać bo może jeszcze dziś sam otrzymasz mandat i
    nawet nie będziesz wiedział kiedy i za co.

  • 37. Data: 2010-11-24 12:32:18
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 24 Lis, 08:39, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Czyli to nie pierwszy raz w ciągu.
    > Pochwal się za co dostałeś poprzednie punkty, w przeciwnym razie jesteś
    > zwykłym pieniaczem.

    A co, zostanę przez ciebie rozgrzeszony? Wystarczy mi, że zapłaciłem
    za poprzednie mandaty i wsparłem kulejący budżet państwa. Ktoś kto na
    co dzień jeździ po Polsce doskonale wie co się wyprawia na naszych
    drogach i jak łatwo jest zebrać stosowną ilość punktów. Na pewno nie
    jestem piratem drogowym, ot takie szczęście.

  • 38. Data: 2010-11-24 12:37:49
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 24 Lis, 07:43, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > Hautameki napisa (a):

    > Jest patent kt ry stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
    > Naklejam du ego li cia miodem na litery i drugiego na wklejk na
    > szybie i mam w dupie z odziei.
    > W razie kontroli (jeszcze nie mia em), ukara mog tylko za
    > nieczytelno /brud. To jest max 100pln bez punkt w.
    >
    > Mia em identyczny przypadek jak Ty. Oni kombinuj jak ujeba , Ty te
    > kombinuj jak sie nie da .

    Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

  • 39. Data: 2010-11-24 12:39:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:17:32 +0100 osobnik zwany Jakub
    Witkowski wystukał:

    na przykład policja bez radaru

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2010-11-24 12:53:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To może zamiast płakać na grupie naucz się po prostu prowadzić...

    >Ta sytuacja nie ma nic wspólnego z umiejętnością prowadzenia auta,

    Zazwyczaj jest dokładnie odwrotnie.
    Ale kapelusznikom tego nie wytłumaczysz, oni wiedzą swoje, bo prędkość ich
    przeraża.
    Szkoda czasu i klawiatury.