  • 51. Data: 2010-11-25 01:11:59
    Temat: Re: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d3c04ac8-94d6-4f27-a8cf-b20395230a2e@s16g2000yq
    c.googlegroups.com...

    Skurwysyństwem jest przysyłanie zdjęć od straży gminnej, której
    obowiązkiem powinno być pilnowanie porządku, a nie zabawa w policję
    drogową w jakieś zabitej dechami pipidówie, gdzie połowa wiochy leży
    zapruta w przydrożnym rowie.

    O, kończą się argumenty a zaczynają bluzgi.....
    Przekroczyłeś prędkość, złapał Cię radad- dostajesz mandat. Proste.
    Nie potrafisz tego pojąć, nie umiesz przyjąć porażki więc sie pienisz.
    Straże gmine mają prawo działać w ten sposón więc z tego prawa korzystają.
    Ty nie potrafisz jeździć zgodnie z wymogami przepisów i winisz za to
    innych - sam piszesz że jesteś bliski wyczerpania limitu punktów.
    Stać cię na samochód, masz ułańską fantazję za kierownicą to płać a nie maż
    się publicznie jak baba złapana przez kobucha bez biletu....
    --
    Jackare

  • 52. Data: 2010-11-25 09:52:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > O, kończą się argumenty a zaczynają bluzgi.....
    > Przekroczyłeś prędkość, złapał Cię radad- dostajesz mandat. Proste.

    KAPELUSZ PLONK WARNING.
    Wypad na jakieś forum dla melepetów.
    Ta grupa jest dla kierowców.
    Proste.

  • 53. Data: 2010-11-25 10:35:52
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 24 Lis, 12:28, Hautameki <h...@g...com> wrote:

    > Ta sytuacja nie ma nic wspólnego z umiejętnością prowadzenia auta, jak
    > łatwo jest przekroczyć dozwoloną prędkość o 17km/h na pewno sam wiesz,
    > daj się chociaż wypłakać bo może jeszcze dziś sam otrzymasz mandat i
    > nawet nie będziesz wiedział kiedy i za co.

    To się może _zdarzyć_, ale fakt uzyskania (prawie) limitu punktów
    sugeruje, że warto się zastanowić nad swoimi umiejętnościami i
    znajomością kodeksu drogowego.

  • 54. Data: 2010-11-25 10:38:22
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 24 Lis, 12:53, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Zazwyczaj jest dokładnie odwrotnie.
    > Ale kapelusznikom tego nie wytłumaczysz, oni wiedzą swoje, bo prędkość ich
    > przeraża.
    > Szkoda czasu i klawiatury.

    No cóż, do zabawy to jest tor.
    Ale jak rozumiem, nie każdego na to stać i musi sobie "przedłużać" na
    drodze.

  • 55. Data: 2010-11-25 14:25:08
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 24 Lis, 00:16, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:56:16 -0800 (PST), Hautameki napisa (a):

    > No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, e nie wiesz kto kierowa samochodem we
    > wskazanym czasie i miejscu.
    > Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD.

    Ustawa PoRD ma 153 artykuły

  • 56. Data: 2010-11-25 22:10:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 05:25:08 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

    > Ustawa PoRD ma 153 artykuły

    Bez '1 ;) art. 78 u. 4.

    --
    ___________ (R)

  • 57. Data: 2010-11-25 23:17:46
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:icl84g$7um$1@news.onet.pl...

    > KAPELUSZ PLONK WARNING.
    Plonkuj, plonkuj - już sram ze strachu...

    > Wypad na jakieś forum dla melepetów.
    > Ta grupa jest dla kierowców.
    > Proste.
    Drogi "kierowco". Zrobiłem w ostatnich latach blisko a może nawet ponad
    milion kilometrów a Ty ?
    Aha. I póki co nie zdarzyło mi się dostać fotki z fotoradaru. Ostatni mandat
    dostałem w 2003 roku.
    Da się. Proste.

  • 58. Data: 2010-11-25 23:20:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    >Zrobiłem w ostatnich latach blisko a może nawet ponad milion kilometrów

    I co w związku z tym?
    BTW: Strach pomyśleć ilu ludziom obrzydziłeś życie wlokąc się zgodnie z
    zakazami.

  • 59. Data: 2010-11-25 23:25:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-25 23:20, Cavallino pisze:

    > I co w związku z tym?
    > BTW: Strach pomyśleć ilu ludziom obrzydziłeś życie wlokąc się zgodnie z
    > zakazami.

    Nie dostać mandatu, a wlec się zgodnie z zakazami to dwie różne sprawy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 60. Data: 2010-11-25 23:29:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:icmnfg$ln6$1@news.onet.pl...

    > I co w związku z tym?
    > BTW: Strach pomyśleć ilu ludziom obrzydziłeś życie wlokąc się zgodnie z
    > zakazami.

    straszszszszne drogi Mistrzu....., ale ja przynajmniej mam świadomość że
    jeżdżę cieniutko. Do tego dużo pokory dla drogi i zero tolerancji dla
    ciulizmu na drodze, zwłaszcza w wykonaniu miszczów kierownicy którym wydaje
    się że droga jest ich prywatną własnością...