  • 1. Data: 2010-01-10 00:41:13
    Temat: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Z tego co widzę na stronie NXP, dystrybutorem niektórych elementów jest
    MyArrow - niestety zarejestrować się można tylko z USA lub Kanady.
    Czy u nas jest to jakoś dostępne ? Mają jakiegoś przestawiciela ?

    Albo inaczej : NXP ma w ofercie np. TDA18271 (tuner) - gdzieś to można poza
    MyArrow dostać w ilościach detalicznych ?
    NXP chyba oferuje sample - no ale potem to jednak chciałbym kupić np 100
    szt. I co wtedy ?

  • 2. Data: 2010-01-10 04:31:36
    Temat: Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    z tego co widzę, to jest www.arrowce.com - no ale też kurcze nie obejmuje
    naszego pięknego kraju...
    No o co chodzi ? ?

  • 3. Data: 2010-01-10 11:39:27
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Jest w www.digikey.com .
    --
    Filip.

  • 4. Data: 2010-01-10 12:18:01
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    sundayman wrote:

    > z tego co widzę, to jest www.arrowce.com - no ale też kurcze nie obejmuje
    > naszego pięknego kraju...
    > No o co chodzi ? ?

    A w jakim kraju mieszkasz? Do wczoraj Warszawa była jeszcze w Polsce, ale
    jeszcze nie słuchałem radia...

    Na stronie Arrow (http://www.arrowce.com/about/offices) jest coś takiego:

    POLAND - Arrow Electronics Poland Sp. z o.o.
    ul. W. Rzymowskiego 53
    02 - 697 Warszawa
    Tel.: +48 22 55 88 28 2
    Fax: +48 22 55 88 28 3

    Waldek

  • 5. Data: 2010-01-10 16:38:12
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Na stronie Arrow (http://www.arrowce.com/about/offices) jest coś takiego:
    >
    > POLAND - Arrow Electronics Poland Sp. z o.o.

    Nie no, jasne. Ale co to za "przedstawiciel" co maila nie posiada...
    Ja bym chciał się ładnie zarejestrować na www i robić shopping w web storze
    :)
    Ale pewnie, jak taka technologia jest dla polskiego klienta niedostępna, to
    może i pożyczę gdzieś fax... :)

  • 6. Data: 2010-01-10 17:23:53
    Temat: Re: MyArrow - czy dostepne w Polsce ?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-01-10 17:38, sundayman pisze:

    > Nie no, jasne. Ale co to za "przedstawiciel" co maila nie posiada...
    > Ja bym chcia? sie ?adnie zarejestrowaae na www i robiae shopping w web storze
    > :)
    > Ale pewnie, jak taka technologia jest dla polskiego klienta niedostepna, to
    > mo?e i po?ycze gdzie? fax... :)

    poszukaj lepiej - ja w grudniu składałem u nich zamówienie e-mailowo :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2010-01-10 20:18:25
    Od: "MM" <m...@t...pl>

> [...]
    > storze :)
    > Ale pewnie, jak taka technologia jest dla polskiego klienta niedostępna,

    Nie musisz - 5 minut szukania
    http://www.arrowce.com/en/contact/officelocator?coun
    try=pl&zipCode=&x=55&y=11
    masz strzałkę do kontaktu mailowego i stronki z rejestracją ale ....w de min
    260 sztuk ;-)
    Pzdr. MM

  • 8. Data: 2010-01-11 02:00:06
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Nie musisz - 5 minut szukania
    > http://www.arrowce.com/en/contact/officelocator?coun
    try=pl&zipCode=&x=55&y=11

    No racja, przedwcześnie się zirytowałem :)

    > masz strzałkę do kontaktu mailowego i stronki z rejestracją ale ....w de
    > min 260 sztuk ;-)

    No tak, zauważyłem tą przykrą informację... :) żeby chociaż z 50, czy 100
    powiedzmy...
    Ale 260 ?? No to ani przypiął ani przyłatał...
    Gdzieby to wydobyć ? Tylko nie piszcie że z tunerów do PC ...bo na to to już
    wpadłem :)

  • 9. Data: 2010-01-11 13:17:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    sundayman schrieb:
    try=pl&zipCode=&x=55&y=11

    > No racja, przedwcze?nie sie zirytowa?em :)

    > No tak, zauwa?y?em t? przykr? informacje... :) ?eby chocia? z 50, czy 100
    > powiedzmy...
    > Ale 260 ?? No to ani przypi?? ani przy?ata?...

    Wiele produktów "rzadko sprzedawanych" jest doste;pna w opakowaniach
    (pude?ko, sztanga, szpula). Z tego wynikaja; czasami dziwne ilos'ci.
    Jakies' pamie;ci by?y na przyk?ad w opakowaniach po 539 sztuk (11 palet po
    7x7 pól).

    Waldek