  • 11. Data: 2023-11-04 16:35:54
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 15:27:37 +0100, _Master_

    > I dlatego używasz tyle słów uznawanych za obelżywe? ;-)

    Do takiej parszywej konfederackiej faszystowsko-socjalistycznej mendy jak
    ty, właśnie dlatego. Ty uważasz że jak nie używasz takich słów to jesteś
    automatycznie lepszy? No więc nie jesteś, jesteś z konfederackiej zasady
    homofobem, rasistą, antysemitą, dewiantem lubiącym małe dzieci, nie masz
    poszanowania dla kobiet, do tego ogólnie jesteś antypolakiem i przejawiasz
    działania przeciwko Polsce jako krajowi -- a to gorsze niż najbardziej
    obelżywe słowa. Jak to w końcu zrozumiesz, to wróć płakać jak to zostałeś
    przez złego Myjka strasznie poturbowany. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2023-11-04 16:52:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-04 o 16:35, Myjk pisze:
    > Do takiej parszywej konfederackiej faszystowsko-socjalistycznej mendy

    i wystarczy ;-)

  • 13. Data: 2023-11-04 17:11:56
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 4 Nov 2023 16:52:44 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > i wystarczy ;-)

    Nauczyłbyś się w końcu zachowywać między ludźmi zamiast skamleć jak to cię
    źle traktują. Niestety, wyglądasz na takiego który rozumie jedynie jak mu
    przywalić z piąchy. Przypadek beznadziejny.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2023-11-04 17:12:26
    Od: Jacek <j...@g...pl>

  • 15. Data: 2023-11-04 17:12:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 16:52:44 +0100, _Master_

    > i wystarczy ;-)

    Typowe wyparcie konfederackiego homofoba, rasisty, antysemity, dewianta
    lubiącego małe dzieci, bez poszanowania dla kobiet, antypolaka. Płacz
    dalej. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2023-11-04 17:12:56
    Od: Jacek <j...@g...pl>

  • 17. Data: 2023-11-04 17:13:26
    Od: Jacek <j...@g...pl>

  • 18. Data: 2023-11-04 17:25:19
    Temat: Stosuj się do zasad i wysyłaj RAZ ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    _

  • 19. Data: 2023-11-04 17:28:37
    Temat: Nic Ci nie odpisałem. Nie musisz już. Dużo zdrowia życzę
    Od: _Master_ <...@...pl>

    _

  • 20. Data: 2023-11-04 17:53:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 17:28:37 +0100, _Master_

    > _

    Wiem że byś chciał mieć spokój i snuć dalej te swoje brednie, ale nic z
    tego. Jak nie chcesz żebym ci odpisywał, konfederacka antypolska mendo, to
    po prostu przesań pisać.

    Swoją drogą, musiałeś być w moskwie na tym samym szkoleniu razem ze swoim
    kochasiem męcenem -- jemu też można sikać na łeb, a ten nawet nie
    zaprzeczy, nie zripostuje, tylko dalej się głupkowato uśmiecha.

    --
    Pozdor
    Myjk