  • 1. Data: 2012-02-18 20:06:44
    Temat: N - jakie promocje dla abonentow?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Z koncem marca konczy mi sie promocja w N (wszystkie pakiety za 48
    zl), wiec na dniach trzeba podjac decyzje czy zostaje czy wypowiadam
    umowe.

    Czy ktos sie orientuje moze jak wygladaja teraz promocje dla abonentow
    z konczaca sie umowa terminowa? Warunki te same czy lepsze/gorsze od
    tych dla nowych klientow?

    Interesuje mnie abo w okolicach 40-50 pln.

    Co w Nce jest najskuteczniejesze - teraz dzwonic i pytac co zaoferuja
    na kolejny rok, czy moze wypowiadac umowe do konca lutego (ze skutkiem
    na koniec marca) i czekac na kontakt z ich strony?

    Czy moze po prostu wypowedziec umowe i podpisac nowa jako nowy klient?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-02-18 21:17:14
    Temat: Re: N - jakie promocje dla abonentow?
    Od: "focus42" <f...@g...pl>

> [...]
    > tych dla nowych klientow?
    >
    > Interesuje mnie abo w okolicach 40-50 pln.

    Zdaje sie, ze okres wypowiedzenia w N wynosi 3 miesiace

  • 3. Data: 2012-02-19 00:27:17
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Lut, 22:17, "focus42" <f...@g...pl> wrote:

    > Zdaje sie, ze okres wypowiedzenia w N wynosi 3 miesiace

    Ehh, teraz doczytalem regulamin... jest 3 mies :( Za pozno
    przypomnienie o konczacej sie umowie sobie ustawilem :(
    Bylem pewny ze jest miesiac :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2012-02-19 11:05:00
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-02-2012 21:06, Rafal M pisze:
> [...]
    > na koniec marca) i czekac na kontakt z ich strony?
    >
    > Czy moze po prostu wypowedziec umowe i podpisac nowa jako nowy klient?

    oni tam generalnie sa uposledzeni umyslowo i ostatnio zdalem sobie
    sprawe ze wciagaja w to, rowniez mnie ;]

    umowa mnie sie skonczyla w grudniu, mysle sobie wezme sobie w koncu tego
    multirooma, moze sie cos zmienilo. dzwonie, pytam, a tu pan/pani mi mowi
    ze nie moge obecnie sobie wziac MR, bo ...nie. moze innym razem bedzie
    to mozliwe. teraz nie jest.
    dodam, ze w pazdzierniku albo listopadzie kiedy umowa jeszcze trwala,
    byla taka mozliwosc.

  • 5. Data: 2012-02-19 12:02:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > na koniec marca) i czekac na kontakt z ich strony?
    >
    > Czy moze po prostu wypowedziec umowe i podpisac nowa jako nowy klient?

    trochę dupa. Skoro napisałeś 48zł, to raczej masz umowę na 12 mieś, z
    bonifikatą 50%na 12 mieś. jeśli zostaniesz na starych warunkach, to
    zapłacisz 96zł. jakbyś chciał zrezygnować to zaproponują to samo za 54zł
    a nie za 59. jakbyś w terminie _napisał i wysłał_ rezygnacje to za 54
    dadzą duuużo więcej, albo zgodzą się na przedłuzenie za 48 (patrz moje
    listy z przed 1 miesiąca)
    Teraz to chyba.... niewiem. zadzwoń i powiedz ze rezygnujesz, może się
    uda. Ja chciałem zerezygnować i przejść do cyfry, albo wziąć nowy abo w
    N, ale w obydwy przypadkach ofreta podobna (wliczając darmowe miesiące)
    ale bez nagrywarki
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-02-19 12:26:00
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-18 22:17, focus42 napisal (a):

    > Zdaje sie, ze okres wypowiedzenia w N wynosi 3 miesiace

    Ale na umowach bez terminu. Jeśli jest czas oznaczony - tutaj do końca
    marca - to 1 jeden miesiąc i jak najbardziej do końca lutego można
    złożyć wypowiedzenie.

  • 7. Data: 2012-02-19 12:28:09
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-19 01:27, Rafal M napisal (a):

    > Ehh, teraz doczytalem regulamin... jest 3 mies :( Za pozno
    > przypomnienie o konczacej sie umowie sobie ustawilem :(
    > Bylem pewny ze jest miesiac :(

    Bo jest miesiąc. Focus42 nie wprowadzaj ludzi w błąd

  • 8. Data: 2012-02-19 12:51:30
    Od: "focus42" <f...@g...pl>

    > Bo jest miesiąc. Focus42 nie wprowadzaj ludzi w błąd

    Ja mam w umowie jak byk 3 miesiące.
    (umowa z maja 2010)

  • 9. Data: 2012-02-20 09:45:33
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 18-02-2012 o 22:17:14 focus42 <f...@g...pl> napisał(a):

    > Zdaje sie, ze okres wypowiedzenia w N wynosi 3 miesiace

    Zgadza się. Ale oprócz normalnego wypowiedzenia, można też (chyba do 30
    dni przed końcem okresu oznaczonego), nie wyrazić zgody na automatyczne
    przekształcenie umowy w umowę na czas nieokreślony, czyli rozwiązać z
    końcem okresu oznaczonego. Czyli jeżeli umowa jest do końca marca, to
    trzeba złożyć odpowiednie oświadczenie mniej więcej do końca lutego.

    A co do ofert, to po złożeniu wypowiedzenia propozycje przedłużenia umowy
    (wycofania wypowiedzenia) stają się korzystniejsze. Np. 48zł za wszystkie
    pakiety tematyczne.

    --
    SW3
    ----

  • 10. Data: 2012-02-20 18:49:34
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Lut, 13:26, "[MF] PL" <s...@w...pl> wrote:

    > Ale na umowach bez terminu. Jeśli jest czas oznaczony - tutaj do końca
    > marca - to 1 jeden miesiąc i jak najbardziej do końca lutego można
    > złożyć wypowiedzenie.

    A na jakiej podstawie tak piszesz?
    Bo w regulaminie rozdzial XII pkt 4 widze 3 miesieczny okres
    wypowiedzenia :(

    Pozdrawiam
    Rafal