  • 1. Data: 2012-02-18 17:11:06
    Temat: Pilot uniwersalny do DVD Pioneer
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Proszę o pomoc w wyobrze pilota który zastąpi zgubionego pilota do DVD
    Pioneer DV-3010V.

    Nie mam możliwości użycia pilota od tego modelu w celu nagrania kodów na
    jakiegoś uczącego się pilota.
    Szukałem na kilka stronach dotyczących pilotów, ale nie znalazłem ani kodów
    dla tego DVD, ani żadnego pilota który ma takie DVD ma na liście
    obsługiwanego sprzętu.
    Na Allegro też tego konkretnego pilota nie było w ostatnim czasie, w
    przypadku innych DVD Pioneera nie wiem jak z kompatybilnością.

    I tu pytanie do bardziej doświadczonych w tym temacie - jak to ugryźć?
    Można bezpiecznie kupić pilot od jakiegokolwiek innego DVD Pioneera?
    Czy może jednak jakiś uniwersalny?

  • 2. Data: 2012-02-18 19:45:16
    Temat: Re: Pilot uniwersalny do DVD Pioneer
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    >
    > I tu pytanie do bardziej doświadczonych w tym temacie - jak to ugryźć?
    > Można bezpiecznie kupić pilot od jakiegokolwiek innego DVD Pioneera?

    Poczytaj o Logitech Harmony ...

    --
    Pzdr

  • 3. Data: 2012-02-18 21:25:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 18 Feb 2012 20:45:16 +0100, ArekM wrote:

    > Poczytaj o Logitech Harmony ...

    Dziękuję, włąśnie kupiłem :-)