  • 1. Data: 2018-11-18 14:08:05
    Temat: [NAS] S.M.A.R.T. test in progress: 90%
    Od: "n" <...@...e>

    Podejrzewam w Synology padający HDD .
    Próbuję zrobić mu dokładny (extended) SMART test, komunikat ze potrwa 521 minut (no
    nieźle wylicza co do minuty ;))
    Przez noc idzie extended test idzie do 90%, później na tych 90% kilka godzin i ciagle
    90%, nie miałem cierpliwości zastopowałem, po paru dniach to samo.
    Jak to jest z tym SMART Extended Test w Synology, czy te 90% mielone przez wiele
    godzin to normalny objaw czy dowód problemu z dyskiem?