  • 1. Data: 2018-11-15 11:50:00
    Temat: [NAS] Volume crashed - jak usunac pliki / katalogi ?
    Od: "n" <...@...e>

    Mam awarie jednego dysku w Synology.
    Komunikat "Volume Crashed", trochę bad sektorów, przerzucam (kopiuję) dane, natomiast
    nie daję rady usunąć danych źródłowych (tych, które z sukcesem już skopiowałem, żeby
    więcej nie zawracały głowy, bo tego w sumie było 4 TB).
    Odmowa dostępu, nawet z konta admin nawet spod SSH (rm).
    Wygląda na to, że DSM jakoś odgórnie blokuje możliwość wykasowania danych z
    padającego dysku?
    Słabo znam komendy konsolowe SSH, czy jest coś "mocniejszego" od rm?

  • 2. Data: 2018-11-15 12:24:50
    Temat: Re: [NAS] Volume crashed - jak usunac pliki / katalogi ?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    n <...@...e> wrote:

    > Słabo znam komendy konsolowe SSH, czy jest coś "mocniejszego" od rm?

    Spróbuj mount -o remount,rw /ścieżka