  • 1. Data: 2002-07-02 16:19:42
    Temat: Moderacja - wolne zarty !
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    To sa jakies zarty...

    Zapewne mielibysmy teraz wielowatkowa dyskusje n/t Neostrady Plus - niestety
    moderator spi od wczorajszego popoludnia. A szkoda, bo temat na czasie i
    goracy :-(

    W.

  • 2. Data: 2002-07-03 12:57:33
    Temat: Re: Moderacja - wolne zarty !
    Od: krzyss <k...@k...com>

> [...]
    > moderator spi od wczorajszego popoludnia. A szkoda, bo temat na czasie i

    Takie zycie :( nie wiem po co moderuja ta grupe...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 3. Data: 2002-07-03 14:06:06
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

    > Takie zycie :( nie wiem po co moderuja ta grupe...
    wpisz w groups.google: jacek expert polip
    jednak teraz juz chyba niebezpieczenstwo minelo... ;]

    --
    Qba
    p...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-07-03 15:04:01
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Wed, 3 Jul 2002 12:57:33 +0000 (UTC), krzyss
    <k...@k...com> wrote:

    > Takie zycie :( nie wiem po co moderuja ta grupe...

    Żeby był porządek.

    r.
    ________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    p l u k w a z o n e s u p p o r t t e a m

  • 5. Data: 2002-07-03 15:04:06
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Wed, 3 Jul 2002 14:06:06 +0000 (UTC), PolQba

    > wpisz w groups.google: jacek expert polip
    > jednak teraz juz chyba niebezpieczenstwo minelo... ;]

    Obawiam się, że ono tylko czeka na możliwość powrotu.

    r.
    ________

  • 6. Data: 2002-07-03 17:07:26
    Od: Michal Zalewski <l...@e...pl>

    On Wed, 3 Jul 2002, PolQba wrote:

    > wpisz w groups.google: jacek expert polip jednak teraz juz chyba
    > niebezpieczenstwo minelo... ;]

    Oj tam, Expert jest jak przyplywy i odplywy. Przychodzi, przechodzi.
    Teraz nawiedza bodajze pl.hum.tlumaczenia i pare innych miejsc. Gdyby
    kazda grupe z Expertem od razu moderowac, to moze by sie z piec grup w
    pl.* jeszcze ostalo ;>

    _
    Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]
    [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
    =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
    http://lcamtuf.coredump.cx/photo/

  • 7. Data: 2002-07-03 17:11:03
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Robert Redziak wrote:

    > On Wed, 3 Jul 2002 14:06:06 +0000 (UTC), PolQba

    > Obawiam się, że ono tylko czeka na możliwość powrotu.

    Odpowiem po raz pierwszy i ostatni.
    Czy wiesz ze taki mysli to sie nazywaja paranoja ?
    Jak juz tak chcesz korzystac z gugle i potrafisz, to z latwoscia
    zauwazysz, ze nikt sam ze soba nie dyskutuje, a ze na polipie przebywali
    ludzi podlaczeni 24 godziny do netu,
    to kazdy moj post nadsylali 10 nowych.
    I mialem do wyboru.
    Przestac czytac bzdury i nie odpowiadac, albo odpowiedziec, korzystajac
    z prawa do udzielenia odpowiedzi.

    Na dzien dzisiejszy tych osob juz nie ma, nie prowadza niepotrzebnych
    sporow, nie wysylaja offtopickow i w koncu jest porzadek.
    I kazda grupa dyskusyjna powinna miec swojego moderatora,
    aby 10-ciu nie atakowalo jednego.

    To ze potrafilem dyskutowac z 10-ma to nie znaczy ze to lubie, albo tego
    chce.
    Na zagranicznych grupach nikt mi nie odpowiada tuzinowo, zasypujac
    lawina postow, ale na pytanie otrzymuje kompetetna jedna/dwie odpowiedzi
    i to wszystko zamyka temat.

    Zasad dyskusji na usenecie uczyli mnie prof. Reese z Princeton,
    administrator listy US-Japan Business, prof. Negroponte z MIT, dr
    Takeshi Utsumi z Global University i Joseph Wang z Texas
    University/GNA/Usenet University.
    Czyli swiatowe autorytety w zakresie komunikacji/mediow/internetu/
    swiatowego biznesu.
    Bardzo wiele sie od nich nauczylem, szczegolnie szybkiej interakcji od
    Josepha, ktory odpowiadal na kazdy e-mail w ciagu kilku minut, a
    dostawal ich setki dziennie.

    Dlatego grupa polip powinna byc zawsze moderowana, aby panowal tutaj
    porzadek, zasady i raz na zawsze zostaly wyeliminowane wulgarne,
    obrazliwe posty, wyzwiska, czyli chamstwo spod budki z piwem.

    Obawy ze wybryki sie znow powtorza sa w pelni uzasadnione i dlatego
    moderacja powinna byc wprowadzona na stale.
    Moj przyjaciel Joseph Wang stowarzyl projekt Usenet University
    i w tym kierunku nalezy ewoluowac.
    Ze pytania zadaje kazdy, a odpowiada ten kto sie zna.
    I jedynie merytorycznie.
    Usenet to nie miejsce na dyskusje osobiste, to tego jest kawiarnia lub
    prywatne spotkanie na chacie.

    Zatem niezrozumiale sa te pytania o moderacje.
    Jest moderacja, bedzie moderacja i jest i bedzie spokoj i jedynie
    merytoryczna dyskusja.

    Faktem jest ze na tej grupie przewazaly osoby podlaczone na stale do
    netu i znajace sie i dzialajac w zorganizowanej grupie, mogly w dyskusji
    osiagnac wszystko, nawet to ze 2+2 = 5.
    Prawo do repliki istnialo teoretycznie, gdyz na kazdy moj post,
    otrzymywalem 10 nowych itd.

    Zatem rozwiazaniem dla krajowego usenetu jest moderacja wszystkich grup
    dyskusyjnych, albo automoderacja jak w Niemczech.
    I nawet gdy mi ktos zaplaci, to i tak nie bede tutaj pisal, bo nie mam
    czasu , ani checi, czy zainteresowania.
    Co mnie interesowalo to juz wiem, z kim chcialem porozmawiac na privat
    to porozmawialem, a 10 razy na ten sam temat nie mam zamiaru dyskutowac.
    Zajmuje sie teraz nanotechnologia w Foresight Institute i budowa
    komputera holograficznego, prowadze tez Mind Extension Studies zwiazan
    ze sztuczna jaznia i nie mam czasu brac udzialu w dyskusyjnych
    maratonach.

    Z pewnoscia jest tu wiele inteligentnych osob, ktore potrafia
    interesujaco pisac o swoich pracach, badaniach i chetnie od czasu do
    czasu tutaj zajrze, ale jako czytelnik.
    Moj czas jest zbyt cenny zebym go tracil na maratony, ktore mi nic nie
    daja.

    Zatem moderacja polipa: TAK .
    Jezeli ten post sie nie ukaze, to tez zadna strata,
    znaczy ze moderator podkrecil srube i chwala mu za to.

    pozdrowienia,
    Jacek
    ________
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@
    time. Presentation at Ig Nobel Prize Ceremony (October, 2002 Harvard)

  • 8. Data: 2002-07-03 20:42:35
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002, Jacek wrote:

> [...]
    > czasu tutaj zajrze, ale jako czytelnik.
    > Moj czas jest zbyt cenny zebym go tracil na maratony, ktore mi nic nie

    hm, czyli teoretycznie polip już nie musi być moderowany.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 9. Data: 2002-07-05 11:31:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl> wrote:

    > hm, czyli teoretycznie polip już nie musi być moderowany.
    Tak na dobra sprawe to ja w ogole w takim razie nie widze zalet
    moderacji - pingi, tracerouty, expert. Wszystko nadal jest.
    Tylko tyle zyskalismy ze posty, zamiast od razu, pojawiaja sie
    z opoznieniem. Czasami nawet w kilkadziesiat godzin po wyslaniu.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 10. Data: 2002-07-08 13:56:49
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002 17:07:26 +0000 (UTC), Michal Zalewski
    <l...@e...pl> wrote:

    >Oj tam, Expert jest jak przyplywy i odplywy. Przychodzi, przechodzi.
    >Teraz nawiedza bodajze pl.hum.tlumaczenia i pare innych miejsc.

    ...miedzy innymi wlasnie zajmuje sie budowaniem balonowej telefonii
    komorkowej z nadajnikami umieszczonymi na balonach meteorologicznych

    na cale szczeszcie jest jeden niuans dzieki ktoremu mozna stosunkowo
    latwo wyfiltorowac zarowno expiera jak i caly watek przez niego
    rozpoczynany, czyli czytam sobie usenet tak jakby expierda nie bylo.

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018