  • 1. Data: 2011-10-28 08:15:13
    Temat: NIC: Tak, proszę pana, to ja napisałem Naukę o barwie...
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Historia jak z bajki. Gdyby mi ją ktoś opowiedział, nie uwierzyłbym.
    Ale ponieważ dotyczyła mnie osobiście, więc muszę wierzyć :)

    Do poczytania:
    http://nic.dybowski.pl

    Można komentować, jednak po zalogowaniu - ochrona przez spamującymi
    automatami.

    Ciąg dalszy nastąpi :)

    Czarek

  • 2. Data: 2011-10-28 09:10:30
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 4:15 am, Czarek <4...@g...de> wrote:
> [...]
    >
    > Do poczytania:http://nic.dybowski.pl
    >
    > Można komentować, jednak po zalogowaniu - ochrona przez spamującymi

    Czesc Czarek.

    Wielkie gratulacje, za uznanie tak wybitnego specjalisty.
    Jak bedziesz mogl, mial ochote i okazje, to pozdrow tego czlowieka od
    siostrzenca niejakiego Karola Cyranskiego.
    Karol Cyranski, to moj wojek, ktory poznal sie z tym czlowiekiem w
    okresie 2 wojny swiatowej.

    Akurat kilka dni temu posiwcilem sporo czasu na przegladanie stron
    znanych polskich ludzi zwiazanych z fotografia.
    Miedzy innymi przecztalem wszystko, co masz na swoich stronach
    internetowych.
    Nasunely mi sie takie uwagi:
    - Twoj sklepik powinien nazywac sie "brak", bo prawie wszystkiego w
    nim brakuje - nazwa "brak" dobrze by korespondowala z Twoim blogiem
    "NIC", ale to zartobliwy tylko dopisek.
    - masz tez sporo brakow w opisie wielkiego formatu.
    - masz troche bledow w tekstach.

    Odnosnie aktualnego tekstu, to zwrocilem uwage na dwie sprawy, ale
    jedna moge przemilczec, natomiast podpowiem o drugiej, ze nie
    potrzebnie powtarzasz w tekscie dwukrotnie zdanie: "Sama bibliografia
    liczy 472 pozycje w kilku językach".

    Jesli bedzie Cie interesowalo, jakie mam uwagi do innych tekstow, to
    moge ci kiedys opisac.
    ale zeby to zrobic w miare solidnie, to zrobilbym to dopiero po pod
    koniec listopada po moim powrocie z Yosemite, gdzie bede przez 3
    tygodnie.

    Czarek, juz dawno powinienem napisac Ci, ze robisz kawal dobrej
    roboty.
    Zaluje, ze stracilem kontakt ze wszystkimi przyjaciolmi w polsce, do
    ktorych i Ciebie zaliczam i Jurka, wiesz ktorego i "babcie" ze studia
    w bramie, tez napewno wiesz ktora.
    Milo wspominam wszystkich znajomych z WTF i ze wszystkich gield foto w
    Warszawie.

    Tak trzymaj i nie dawaj sie "kundlom".
    Pozdrawiam
    Zygmunt.

    PS. Jesli bedziesz mial dostep, do albumu wydanego w tym roku z okazji
    50 lecia Radomskiego Towarzystwa Fotograficznego, to popatrz na strony
    44 i 45.

  • 3. Data: 2011-10-28 13:32:48
    Temat: Re: Tak, proszę pana, to ja napisałem Naukę o barwie...
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Ciąg dalszy nastąpi :)
    > Czarek

    zaczyna się jak u Hiczkoka :) - czekamy na ulubiony Ciąg Dalszy...

    pozdro
    art

  • 4. Data: 2011-10-28 13:52:26
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-28 15:32, wlasti pisze:

    > zaczyna się jak u Hiczkoka :) - czekamy na ulubiony Ciąg Dalszy...

    To akurat u Wolskiego

    Marek

  • 5. Data: 2011-10-28 14:38:08
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > To akurat u Wolskiego
    > Marek

    :))) sie zgadza :))))) Tego i Tego uwielbaim :))))

  • 6. Data: 2011-10-28 14:46:32
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-28 10:15, Czarek pisze:
    > Historia jak z bajki. Gdyby mi ją ktoś opowiedział, nie uwierzyłbym.
    > Ale ponieważ dotyczyła mnie osobiście, więc muszę wierzyć :)
    >
    > Do poczytania:
    > http://nic.dybowski.pl

    Już po 20 października. Gdzie ciąg dalszy?

  • 7. Data: 2011-10-28 15:12:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-28 08:15:13 +0000, Czarek <4...@g...de> said:

    > Ale ponieważ dotyczyła mnie osobiście, więc muszę wierzyć :)

    Ty może powinieneś zacząć książki pisać?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-10-28 19:41:23
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2011-10-28 11:10, Zygmunt Dariusz wrote:
    > Czesc Czarek.
    [...]
    > Karol Cyranski, to moj wojek, ktory poznal sie z tym czlowiekiem w
    > okresie 2 wojny swiatowej.
    [...]
    > ale zeby to zrobic w miare solidnie, to zrobilbym to dopiero po pod
    > koniec listopada po moim powrocie z Yosemite, gdzie bede przez 3
    > tygodnie.

    Mhmmmm... i mimo, że Twój post ewidentnie adresowany jest do Czarka, to
    przez przypadek wysłałeś go na grupę zamiast na priv... prawda? :-)

    > Zaluje, ze stracilem kontakt ze wszystkimi przyjaciolmi w polsce

    Może i żałujesz, ale chyba nie powinieneś się dziwić... ;-)

    > Milo wspominam wszystkich znajomych z WTF i ze wszystkich gield foto w
    > Warszawie.

    No jak nic - światowy człowiek jesteś... :-)

    > Tak trzymaj i nie dawaj sie "kundlom".

    Tak jest! Bo każdy "kundel", to "kutas" i "zlodziejski narod, znany ze
    zlodziejstwa, nie tylko w Europie"...
    Ehhh... Zygmunt... Dariusz... gdzie Ty się chowałeś?...

    > PS. Jesli bedziesz mial dostep, do albumu wydanego w tym roku z okazji
    > 50 lecia Radomskiego Towarzystwa Fotograficznego, to popatrz na strony
    > 44 i 45.

    I wtedy zobaczysz co znaczy "American Professional Photographer"... :-D

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 9. Data: 2011-10-29 03:25:39
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Do poczytania:http://nic.dybowski.pl
    >
    > Można komentować, jednak po zalogowaniu - ochrona przez spamującymi

    Czesc Czarek.

    Ścierwo dybofssky skumało się ze śmierdzielem zzigalsskym
    Wypierdalajcie do Afganistanu na mięso armatnie

  • 10. Data: 2011-10-29 03:47:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 11:25 pm, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
> [...]
    >
    > Czesc Czarek.
    >
    > Ścierwo dybofssky skumało się ze śmierdzielem zzigalsskym
    > Wypierdalajcie do Afganistanu na mięso armatnie

    Pisz wiecej.
    Koledzy cie docenia i zostaniesz ich bohaterem.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/