  • 1. Data: 2011-10-28 08:51:10
    Temat: Tegoroczne, przyrodnicze...
    Od: Jarosław Wenta <j...@t...pl>

    Jako stały, choć rzadko odzywający się uczestnik grupy pozwalam sobie na
    podzielenie się z Wami moim tegorocznym "dorobkiem":
    http://krokus.tpn.pl/wenta/fcbk.php

    Z góry uprzedzam - galerie są na Facebooku (na moją własną stronkę
    [http://krokus.tpn.pl/wenta/index.html] dopiero trafią), większość to makro
    owadów, aczkolwiek jesienią przeważają krajobrazy.

    Konstruktywna krytyka mila widziana.
    --
    Jarek

  • 2. Data: 2011-10-28 11:28:25
    Temat: Re: Tegoroczne, przyrodnicze...
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 28 Paź, 10:51, Jarosław Wenta <j...@t...pl> wrote:
> [...]
    > [http://krokus.tpn.pl/wenta/index.html] dopiero trafią), większość to makro
    > owadów, aczkolwiek jesienią przeważają krajobrazy.

    Nie wiem czy będzie konstruktywnie, ale ogólnie na zdjęciach
    "widoczków" bardzo przeszkadzają mi te czarne cienie - jak dla mnie
    nie ta pora dnia.
    Co nie zmienia faktu, że kadry fajne - przy tej ilości fotografii na
    raz trudno wskazać najfajniejsze - nie chce mi się.

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2011-10-30 12:46:30
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Konstruktywna krytyka mila widziana.

    Skoro się sam prosisz :-)
    Widoczki fajne, ale bez jakiegoś porywającego wzrok akcentu, oglądałem
    twoje zdjęcia i czasami czułem się, jakbym oglądał wydruk faktury, czy
    innego zwykłego dokumentu - tu gdzieś jest kwota do zapłaty, tu jest
    opis przedmiotu, tu wystawca, niby każda faktura jest różna, ale w
    istocie ta sama szara nie ciekawa plastyka.

    Pokaż pazur, wyszczerz zęby, spuść gacie i potrząśnij jajami, żeby
    zagrzmiało i iskry poszły!!!

  • 4. Data: 2011-10-31 06:34:28
    Od: Jarosław Wenta <j...@t...pl>

    J-L-F wrote:

> [...]
    > istocie ta sama szara nie ciekawa plastyka.
    >
    > Pokaż pazur, wyszczerz zęby, spuść gacie i potrząśnij jajami, żeby

    Dzięki za krytykę. Też mam wrażenie, że w moich krajobrazach brak jakiegoś
    "bigla". Cóż, i tak uważam za duży sukces, że te fotki krajobrazów
    przynajmniej nie budzą obrzydzenia. Serio!

    Pozdrawiam.
    --
    Jarek

  • 5. Data: 2011-10-31 20:54:15
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 11-10-31 07:34, Jarosław Wenta pisze:

    > Dzięki za krytykę. Też mam wrażenie, że w moich krajobrazach brak jakiegoś
    > "bigla". Cóż, i tak uważam za duży sukces, że te fotki krajobrazów
    > przynajmniej nie budzą obrzydzenia. Serio!

    Nie przejmuj się, ogólnie rozumiana plastyka to przedmiot w swojej
    istocie bardzo, bardzo trudny, dostępny dla niewielu uprzywilejowanych,
    tych których P. B. pocałował w oczy tuż przed narodzeniem.
    Na stronach foto 99,999999% zdjęć prezentowanych to powielanie schematów
    wypracowanych przez 0,000001% fotografujących.
    W twoim przypadku, zacząłbym od poczytania o kompozycji obrazu - od tego
    się zaczyna, jak masz talent, to w mig zorientujesz się o co chodzi i to
    poprowadzi cię dalej :-)
    I pamiętaj, jak idziesz w plener, opuść gacie, potrząsaj jajami i rób
    zdjęcia!
    Traktuj to dosłownie, to nie przenośnia, czy metafora.
    Sztukę się zdobywa przekraczając siebie, wymagając od siebie więcej, niż
    jest się w stanie dać na tę chwilę!

  • 6. Data: 2011-11-20 20:22:13
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Na opuszczanie galotów i tym podobne ekscesy już troszkę za chłodno.
    Zatem nadal bez iskier i fajerwerków, ale ... przynajmniej nie paskudne ;-)

    http://krokus.tpn.pl/wenta/galerie/sesje/2011_11_20/
    index.html

  • 7. Data: 2011-11-20 22:05:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
[...]

    */

    bardzo ładne, aż trudno uwierzyć, że to z tego roku (kilka zepsutych przez
    pierwszy plan).

  • 8. Data: 2011-11-20 23:34:22
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Konstruktywna krytyka mila widziana.

    No niestety straszne nudziarstwo i fotografi bardzo zachowawcza. Tzn.
    krajobraz z oddali albo jakieś macro.
    Nie bój się robić zdjęć, podejdź bliżej do celu i do człowieka.
    Teraz pokazałeś gówno. Niestety ale szczerze napiszę.
    Te twoje zdjęcia to dno. Nic nie warte. Każdy takie robi.