  • 1. Data: 2013-06-10 21:30:42
    Temat: NOKIA 112 - przestrzegam przed zakupem
    Od: "121212" <1...@1...12>

    Witam,

    pare miesiecy temu nabylem ten telefon i niestety - jest to wielka porazka.

    Telefon:

    - czesto zawiesza sie - trzeba wyjac baterie.

    - SMS: Skrzynka odbiorcza (2 wiadomosci) / Pozycje wyslane (2 wiadomosci) ;
    mniej wiecej co 2 dni kiedy chce wyslac nowego smsa dostaje komunikat, ze
    brak jest miejsca na wyslanie wiadomosci - wylaczam telefon - nie moge
    wlaczyc; musze wyjac/wlozyc baterie zeby telefon zaskoczyl

    - RDS raz dziala, a raz nie

    - przy wlaczonym telefonie, czesto wlozenie drugiej karty SIM nie powoduje
    jej wykrycia (trzeba on/off) - pomimo ze pisze iz karta jest automatycznie
    wykrywana.

    - bluetooth dziala tylko z akcesoriami Nokia; z innymi producentami w ogole
    lub ciezko,

    - brak jest softu do tego modelu (Nokia Suite)

    - i wiele wiele jeszcze innych minusow.

    Oczywiscie firmware byl aktualizowany; przed bylo kiepsko, po aktualizacji
    jest jeszcze gorzej.

    Przed modelem 112 uzywalem taniego, chinskiego Hyundaia ktorego kupilem
    kiedys w kerfurze za 99zl i sprawowal sie o niebo, niebo lepiej od w/w
    telefonu.

    Jesli zas chodzi o serwis, to powiem tyle, ze po rozmowie stwierdzilem ze
    nie ma sensu go reklamowac. Czekam az sam zdechnie i kupie cos innego.

  • 2. Data: 2013-06-10 23:18:03
    Temat: Re: NOKIA 112 - przestrzegam przed zakupem
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-10 21:30, 121212 pisze:
    > Jesli zas chodzi o serwis, to powiem tyle, ze po rozmowie stwierdzilem ze
    > nie ma sensu go reklamowac. Czekam az sam zdechnie i kupie cos innego.
    gdyż? :)
    tym bardziej bym reklamował. Kiedyś samsung wypuścił gówno Z720,
    biznesowy model, gdzie jakość rozmów to była dopiero jazda. Dostałem
    inny telefonik o wiele lepszy :) tyle reklamacji na niego było.

  • 3. Data: 2013-06-11 17:28:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > brak jest miejsca na wyslanie wiadomosci - wylaczam telefon - nie moge
    > wlaczyc; musze wyjac/wlozyc baterie zeby telefon zaskoczyl

    Też podobnie miałam i jak się po czasie okazało była to wina walniętej
    (kupionej na allegro) karty pamięci. Potem już tylko kazalam karcie
    wyskakiwać i baterii nie wyciagałam.
    Wkrótce kupiłam nową kartę pamieci w Komputroniku, a tamtą wyrzucilam.

    --
    animka