  • 1. Data: 2013-06-09 22:53:47
    Temat: Regenersis
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Przerabialiście naprawę telefonu na gwarancji w Regenersis?
    Poczytałem o nich trochę i się zmartwiłem jak temat załatwiają.
    A z salonu Pleya dowiedziałem się że mój uszkodzony na gwarancji HTC do
    nich poszedł.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-06-10 00:12:46
    Temat: Re: Regenersis
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Jun 2013 22:53:47 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > Poczytałem o nich trochę i się zmartwiłem jak temat załatwiają.
    > A z salonu Pleya dowiedziałem się że mój uszkodzony na gwarancji HTC do

    I tak nie masz wyboru. Co więcej - HTC też nie ma. Dawno temu jak jeszcze
    byli małą firmą, która robiła dobre produkty i dbała o klienta, to sie
    przejmowali masowymi skargami na Regenersis. Ale powiedzieli otwarcie:
    "pokażcie nam jeden serwis, który ma możliwości technologiczne i ilościowe,
    a nazajutrz podpiszemy z nim umowę"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-06-10 06:42:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 00:12, Waldek Godel pisze:

    > I tak nie masz wyboru.

    Wybór mam. Kupić fona np. w Anglii lub tu o 50% taniej z drugiej ręki i
    olać chora gwarancję.

> [...]
    > "pokażcie nam jeden serwis, który ma możliwości technologiczne i ilościowe,

    Moja ciekawość jest taka, czy w ostatnim czasie osoby oddające jakieś
    fony na gwarancji do naprawy, są świadome że naprawia je Regenersis i są
    zadowolone z usługi. Może coś się zmieniło.

    --
    Krzysiek
    http://pokazywarka.pl/regenersis/

  • 4. Data: 2013-06-10 09:49:26
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-06-10 06:42, Krzysztof 45 pisze:

    > Moja ciekawość jest taka, czy w ostatnim czasie osoby oddające jakieś
    > fony na gwarancji do naprawy, są świadome że naprawia je Regenersis i są
    > zadowolone z usługi. Może coś się zmieniło.

    Ja wysłałem do nich (na gwarancji) pod koniec lutego HTC Desire HD -
    wada głośniczka w słuchawce. Naprawili, szybko odesłali - nie mam
    zastrzeżeń.
    Wcześniej, w ubiegłym roku, wysyłałem ten sam telefon (z innymi
    usterkami) - też naprawili (czy raczej wymienili) to, co było wadliwe
    (GPS i głośnik zewnętrzny), również bez zastrzeżeń.

    --
    Pozdrowionka :)

  • 5. Data: 2013-06-10 09:56:25
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > ale ci się żarty trzymają
    > https://www.facebook.com/Uwaga.na.serwis.Regenersis
    > http://pokazywarka.pl/regenersis/
    > http://forum.cdrinfo.pl/f113/regenersis-warszawa-i-n
    ieuczciwe-praktyki-regenersis-oszukuje-klientow-8982
    3/
    > http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66156
    > i setki innych

    A czy to nie jest tak, ze w PL to dystrybutor placi za naprawe
    gwarancyjna (kiedys tak bylo - zeby wyslac tel do serwisu potrzebna byla
    faktura potwierdzajca zakup na terenie kraju), albo jest to
    zorganizowane diametralnie inaczej niz na calym swiecie? Przeciez ktos
    zleca temu serwisowi unikanie wykonania uslugi, za ktora mialby zaplacone.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2013-06-10 10:04:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

  • 7. Data: 2013-06-10 14:23:48
    Od: K <...@...c>

    W dniu 09-06-2013 22:53, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > Poczytałem o nich trochę i się zmartwiłem jak temat załatwiają.
    > A z salonu Pleya dowiedziałem się że mój uszkodzony na gwarancji HTC do

    nie wiem czy oni serwisuja tez SE (t-mobile), ale matce ostatnio
    zwariowal wyswietlacz w starym SE (rozsuwanym). oddala na gwarancji,
    naprawili wyswietlacz, ale cos zjebali z klawiszami i samym mechanizmem
    suwaka. oddala jeszcze raz i dostala kare (chyba za zawracanie dupy) w
    postaci anulowania gwarancji z powodu zalania. jak jestes mocno ciekawy
    to sie moge dowiedziec czy to byl regeneris czy jakies inne scierwo.

  • 8. Data: 2013-06-10 15:00:14
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 14:23, K pisze:

> [...]
    > postaci anulowania gwarancji z powodu zalania. jak jestes mocno ciekawy
    > to sie moge dowiedziec czy to byl regeneris czy jakies inne scierwo.

    Ogólnie powinno się takie sprawy nagłaśniać. Może ludzie świadomi tego
    przed kupnem telefonu i wydaniem nie rzadko dużej kasy będą dochodzić
    przed kupnem telefonu kto jest serwisantem i będą olewać pewne marki
    telefonów.
    Dziwie się że takie wałki uchodzą skurwysynom na sucho.

    To z ich strony
    Regenersis jest autoryzowanym serwisem telefonów komórkowych i
    smartfonów marki Nokia, Samsung, HTC, naprawia także iPhone sprzedawane
    przez T-Mobile, Orange i Play, modemy Huawei (tylko sprzedawane przez
    sieci Orange, Plus i na gwarancji producenta) oraz laptopy marki
    Samsung, jak również jest serwisem tabletów Samsung i HTC.

    Z tego wynika że SE nie naprawiają, choć tego do końca nie wiadomo.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-06-10 18:25:32
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Z tego wynika że SE nie naprawiają, choć tego do końca nie wiadomo.

    Zerknąłem do swojej karty gwarancyjnej od SE Elm i był naprawiany w
    Regenersis. Telefon z T-mobile. Niby wymienili w nim płytę główną, a
    usterka nie ustąpiła. Drugi raz zaniosłem do naprawy i w punkcie
    T-mobile od razu powiedzieli, że tym razem wyślą do innego serwisu.
    Drugi raz telefon poszedł do w-support Wrocław i tam wymienili cały
    telefon na nowy. I na pewno to zrobili, bo żadnej ryski i telefon działa
    bezproblemowo. Widocznie ten przed wymianą miał wadę fabryczną i
    Regenersis sobie nie poradził kłamiąc, że wymienili płytę główną
    --
    Jingiel

  • 10. Data: 2013-06-10 19:38:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 18:25, Jingiel pisze:

> [...]
    > bezproblemowo. Widocznie ten przed wymianą miał wadę fabryczną i
    > Regenersis sobie nie poradził kłamiąc, że wymienili płytę główną

    No i widać że to co na stronie Regenersis to kit.

    Porządny salon trafiłeś T-mobile i za to trzeba ich chwalić.
    Inny parch taki jak Pley wysłał by z powrotem do Regenersis a oni by
    unieważnili gwarancje stwierdzając ingerencję cieczy.

    Z tego co dowiedziałem się z salonu Pleya, Pley wysyła tylko do Regenersis.
    Jeżeli miał bym kupować coś w Pleyu droższego niż 5 stów i dowiedział
    bym się że serwis tego kupowanego fona to Regenersis, olał bym Pleya
    ciepłym moczem.

    --
    Krzysiek