  • 1. Data: 2005-04-15 12:44:20
    Temat: "NOWY - STARY" POLPAK
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Niech ktos mnie uswiadomi do konca, bo 5 glow to 5 pomyslow (TPSA tez
    roznie mi przekazała).
    Był w TPSA do 31.03.2005 'dostep do Internetu Frame Relay TP'.
    wg regulaminu
    http://www.tp.pl/pdf/biznes/co_nowego/promocja_frame
    _relay/regulamin.pdf
    I tam byla opcja 2Mbit Frame Relay za 1290 netto ( bez CIR i mozliwości
    m.in BGP).
    Tej promocji juz nie ma.
    Czy ja dobrze myśle ,ze w tej chwili pozostala w TP SA tylko oferta
    nazwana "TRANSMISJA DANYCH FRAME RELAY/ATM" gdzie 2Mbit z wymaganym min.
    CIR 64 to 1589 + 590 zl = 2179 netto ?????

    Czy ja coś znowu popierniczylem ???

    Marcin Szczygielski

  • 2. Data: 2005-04-15 12:59:07
    Temat: Re: "NOWY - STARY" POLPAK
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    Marcin Szczygielski napisał(a):
> [...]
    > nazwana "TRANSMISJA DANYCH FRAME RELAY/ATM" gdzie 2Mbit z wymaganym min.
    > CIR 64 to 1589 + 590 zl = 2179 netto ?????

    Dobrze myslisz, obowiazuje cennik transimsja danych FR/ATM.

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 3. Data: 2005-04-15 21:17:07
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

> [...]
    > nazwana "TRANSMISJA DANYCH FRAME RELAY/ATM" gdzie 2Mbit z wymaganym min.
    > CIR 64 to 1589 + 590 zl = 2179 netto ?????

    Well.. to i tak znacznie mniej, niż przed promocją FR TP. Jeszcze przed
    "FR TP", za 1mbit FR płaciło się coś około 2100PLN (z CIR'em).

    Pozdr,

  • 4. Data: 2005-04-16 04:33:52
    Od: Marcin Szczygielski <m...@h...hu.to-trap.poczta.onet.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Well.. to i tak znacznie mniej, niż przed promocją FR TP. Jeszcze przed
    > "FR TP", za 1mbit FR płaciło się coś około 2100PLN (z CIR'em).
    >
    > Pozdr,
    W poprzednim cenniku cena za dwójkę była ~1570 + 980 za CIR.
    Także tu tylko CIR potaniał :) .

    Marcin

  • 5. Data: 2005-04-16 07:38:58
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Well.. to i tak znacznie mniej, niż przed promocją FR TP. Jeszcze przed
    > "FR TP", za 1mbit FR płaciło się coś około 2100PLN (z CIR'em).
    I 2135 za 2Mbit bez CIR

    MAciej

  • 6. Data: 2005-04-16 14:04:56
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):

    > I 2135 za 2Mbit bez CIR

    A teraz:

    :-)
    Pozdr,

  • 7. Data: 2005-04-20 10:05:40
    Od: dementia13 <dementia13@gazeta_NO_SPAM_.pl>

    D.Wesolowski wrote:

    > Dobrze myslisz, obowiazuje cennik transimsja danych FR/ATM.

    od wczoraj po południu jest nowa usługa:
    http://www.tp.pl/biznes/internet/dostep_frame_relay/
    o ile doczytałem to tak jak było w promocji + BGP

    --
    - Heavy, what is it?
    - The stuff that dreams are made of.

  • 8. Data: 2005-04-20 11:18:19
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):

    > I 2135 za 2Mbit bez CIR
    >
    > MAciej

    Hmm a czym w takim razie jest
    http://www.tp.pl/pdf/biznes/internet/dostep_frame_re
    lay/regulamin.pdf i
    cennik
    http://www.tp.pl/pdf/biznes/internet/dostep_frame_re
    lay/cennik.pdf
    i tu cytat z regulaminu
    "Rozdział 9. Postanowienia końcowe.
    § 39
    Regulamin wchodzi w życie z dniem 11 kwietnia 2005 r."

    ???????????????????

    Marcin

  • 9. Data: 2005-04-20 16:38:27
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

> [...]

    > "Rozdział 9. Postanowienia końcowe.
    > § 39
    > Regulamin wchodzi w życie z dniem 11 kwietnia 2005 r."

    Nowosc z ostatnich paru dni. Od wczoraj/przedwczoraj informacja
    o ofercie jest dostepna na stronie tp.

  • 10. Data: 2005-04-20 19:29:54
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    dementia13 wrote:

    > od wczoraj po południu jest nowa usługa:
    > http://www.tp.pl/biznes/internet/dostep_frame_relay/
    > o ile doczytałem to tak jak było w promocji + BGP

    Napewno w nowych dają BGP ?

    Przemek Celej