  • 1. Data: 2005-04-13 12:13:43
    Temat: aster czy nesotrada ?
    Od: " Arabeska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    czy ktoś może mi doradzić co wybrać ? Interesuje mnie najniższy abonament i w
    związku z tym nie będzie to najszybszy transfer.

  • 2. Data: 2005-04-13 12:47:04
    Temat: Re: aster czy nesotrada ?
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik " Arabeska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > czy ktoś może mi doradzić co wybrać ? Interesuje mnie najniższy abonament
    i w
    > związku z tym nie będzie to najszybszy transfer.

    Pytasz na złej grupie. Wejdź na strony obydwu providerów i sprawdź cennik.
    http://www.aster.pl/it_cennik.shtml
    http://www.tp.pl/dom/internet/neostrada/

    Pink

  • 3. Data: 2005-04-13 14:18:10
    Od: " Arabeska" <a...@W...gazeta.pl>

    To gdzie masz zadać to pytanie ? cennik znam, ale interesuje mnie który
    transfer jest lepszy czy faktycznie jest on zgodny z parametrami które
    oferujš.

  • 4. Data: 2005-04-13 18:25:06
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    Die 13-04-05 Arabeska <a...@W...gazeta.pl> scribsit:

    > To gdzie masz zadać to pytanie ? cennik znam, ale interesuje mnie który
    > transfer jest lepszy czy faktycznie jest on zgodny z parametrami które
    > oferują.

    Odpowiednia grupa to pl.internet.pomoc. Żeby jednak nie tracić czasu
    zapraszam najpierw do przeczytania netykiety
    <http://evil.pl/pip/netykieta.html> -- chodzi głównie o odpisywanie pod
    cytatem.

    --
    Jacek Skowroński