  • 1. Data: 2005-04-15 12:41:23
    Temat: Nowy - Stary POLPAK
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Niech ktoś mnie uświadomi do końca, bo 5 głów to 5 pomysłów (TPSA też
    róznie mi przekazała).
    Był w TPSA do 31.03.2005 ,,dostęp do Internetu Frame Relay TP".
    wg regulaminu
    http://www.tp.pl/pdf/biznes/co_nowego/promocja_frame
    _relay/regulamin.pdf
    I tam była opcja 2Mbit Frame Relay za 1290 netto ( bez CIR i możliwości
    m.in BGP).
    Tej promocji juz nie ma.
    Czy ja dobrzę myślę ,że w tej chwili pozostała w TP SA tylko oferta
    nazwana "TRANSMISJA DANYCH FRAME RELAY/ATM" gdzie 2Mbit z wymaganym min.
    CIR 64 to 1589 + 590 zł = 2179 netto ?????

    Czy ja coś znowu popierniczyłem ???

    Marcin Szczygielski