  • 1. Data: 2005-04-15 10:15:08
    Temat: zamiana 2Mb na 1Mb - wywiad
    Od: "johny_luzak" <b...@c...o2.pl>

    czy to narmalne, zmianie dsl z 2Mb na 1 Mb jest robiony wywiad?
    na poczatku miałem 1Mb i jak zmieniali mi bez mojej wiedzy lacze na 2 Mb
    to jakos nikt wywiadu nie robil

    zlozylem wczoraj zamowienie na zmiane opcji
    jak sie nie wyrobia do nastepnego okresu rozliczeniowego to ich zabije
    juz dostaje dreszczy bo kolesie z terenu sa tacy madrzy, ze przy
    instalacji dsl na samym poczatku powiedzieli ze nie mozna na mojej linii
    dsl'a zamontowac
    wielce prawdopodobne ze nie bede mogl zmienic na 1Mb

    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 2. Data: 2005-04-15 11:43:11
    Temat: Re: zamiana 2Mb na 1Mb - wywiad
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

> [...]
    > dsl'a zamontowac
    > wielce prawdopodobne ze nie bede mogl zmienic na 1Mb

    wywiad jest robiony zawsze, z tym ze od firmy (podwykonawcy) zalezy
    czy wywiad jest robiony zdalnie czy lokalnie :)