  • 71. Data: 2020-03-30 13:45:07
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-30 o 11:43, J.F. pisze:
    > Ale zarazonych to 46 lat ... czyli zarazaja sie takze mlodzi.
    > I tu kwestia, czy przechodzi u nich bez sladu, czy jednak zostawia
    > trwale zmiany w plucach, jak to donoszono z Chin.
    Doszły nowe, okazuje się że też uszkadza serce, czyli podobnie jak
    zwykły wirus grypy.--
    Janusz

  • 72. Data: 2020-03-30 15:18:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 12:48, Cavallino pisze:
    > Zakłamane statystyki Cię kręcą, czy co?

    5% wykonywanych w Polsce testów to wyniki pozytywne.

    Jak jest w Niemczech?

    Teraz dopiero wychodzi że te miliony testów w innych krajach to razem z
    tymi "szybkimi" paskowymi. One mają bardzo duży margines błędu.

    Trudno powiedzieć czy lepiej mieć pewność że ktoś jest chory czy 10 x
    tyle osób jest być może ZDROWA ;-)

  • 73. Data: 2020-03-30 15:42:47
    Od: z <...@...pl>

    > A co dałoby zrobienie testów reszcie?
    > Nie ma wirusa, ale za wcześnie aby test wykrył.
    > Ma wirusa, nie ma objawów, to do szpitala nie biorą. Bo po co.
    > Czyli w obu przypadkach najlepiej siedzieć w chacie przez dwa tygodnie?

    I tu runęła w gruzach NAGONKA na robienie testów wszystkim co się ruszają.
    Polska jest biedna. ma kiepską służbę zdrowia, gonimy dopiero zachód,
    mamy małe pensje... ;-)
    Dlatego kluczem do sukcesu jest odciążenie szpitali ale za to SZCZELNA
    kwarantanna.

    W bogatych krajach próbowali iść na czołowe zderzenie lub przechorowanie
    ale czy to było SŁUSZNE?

  • 74. Data: 2020-03-30 15:48:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 09:28, r...@k...pl pisze:
    > Włosi też byli tacy "światli" jak ty i efekty widać.

    Włosi nie zachowywali kwarantanny którą ogłoszono za późno.
    Ilość testów przy tym wirusie który się tak szybko rozprzestrzenia a
    wynik prawdziwy ujemny można uzyskać dopiero po kilku dniach od
    zakażenia to gówniana informacja.

    Niestety prawdziwym parametrem będzie po fakcie będzie ilość zgonów na
    milion mieszkańców a nie testów.

  • 75. Data: 2020-03-30 15:49:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Jeśli nie będzie lawiny to po Wielkanocy poluzują kaganiec. Do tego
    >czasu raczej nic się nie wydarzy.

    To jednak 2-3 tygodnie, a nie tydzien jeszcze :-)

    J.

  • 76. Data: 2020-03-30 16:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Dziadkowie nie muszą umierać. Większość z nich to pensjonariusze domu
    >starców więc testom będą podlegać wszyscy którzy z nimi mają kontakt.

    >To już przesada i pewnie wjedzie prokurator. 15 ofiar śmiertelnych
    >wiek 76-100. Pflegeheim więc pewnie nawet nie wychodzili.
    >https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/brauns
    chweig_harz_goettingen/Corona-Tote-in-Heim-Strafanze
    ige-gegen-Diakonie,wolfsburg15286.html

    To juz trzeci dom, czy to jeden z dwoch poprzednich ?

    >I znów wpływ na statystykę spory, bez nich krzywa poszłaby w dół.

    J.

  • 77. Data: 2020-03-30 16:39:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2020 o 15:18, z pisze:

> [...]
    > tymi "szybkimi" paskowymi. One mają bardzo duży margines błędu.
    >
    > Trudno powiedzieć czy lepiej mieć pewność że ktoś jest chory czy 10 x

    To tak jak z alkomatem - najpierw robisz badanie niedokładnym, ale jako
    coś wykaże to dokładniejszym i do pobrania krwi włącznie.

  • 78. Data: 2020-03-30 16:46:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2020 o 15:42, z pisze:

    > I tu runęła w gruzach NAGONKA na robienie testów wszystkim co się ruszają.

    Wręcz przeciwnie, z tym że podejrzanym trzeba ponowić.

    > Polska jest biedna. ma kiepską służbę zdrowia, gonimy dopiero zachód,
    > mamy małe pensje... ;-)
    > Dlatego kluczem do sukcesu jest odciążenie szpitali ale za to SZCZELNA
    > kwarantanna.

    Która zrujnuje gospodarkę i kraj tak ze 100 razy bardziej niż testy w
    dowolnych ilościach.....
    A chorobie i tak nie jest w stanie zapobiec, bo w końcu trzeba będzie
    wyjść i wtedy i tak wszystko zacznie się od nowa, a kto ma zachorować to
    zachoruje.

  • 79. Data: 2020-03-30 16:49:32
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 marca 2020 09:59:46 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Czytałem analize która stwierdzała ze ta pandemia bedzie miała ciekawy
    > efekt - skompromituje takich celebrytów w stylu Trampa czy Johnsona
    > ktorzy bawili sie w rzadzenie w dobrych czasach ale jak przyszedł kryzys
    > i trzeba było wykazac sie troche to wyszłaich niekompetencja.

    Tak to chyba dobre 95% rzadzacych teraz ma.

    I sporo odpowiednich organow (sanepidy czy szpitale lub nfzty) tak ma.

    Takiej skali durnot opowiadanych i decydowanych i chosu to nie wiedzialem dawno.

    Jak patrze na Polske i tlo swiatowe to nie wygladamy zle.
    Bajzel u nas jest ale podobny do tego co gdzie indziej ale jakos latwiej ogarnialny.

    No i mamy te zalete ze jednak mamy wiecej oszczednosci wiec nie opolyniemy jak
    zachodz gdzie spoleczenstwo ma "oszczednosci" na miesiac lub dwa do przodu.

  • 80. Data: 2020-03-30 16:52:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Żeby nie było lawiny po Wielkanocy to mają przed przykręcić śrubę. Dobrym
    rozwiązaniem było by wyłączenie zbiorkomu jeśli jest, zrobienie zakazu poruszania się
    po ulicach dalej niż do najbliższego sklepu, zakaz poruszania się pomiędzy miastami
    itp. Jeśli tego nie zrobią to debile zaczną się w święta odwiedzać i rozniosą wirusa.