  • 141. Data: 2010-03-08 20:10:55
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > Nie zajmują się odurnianiem. Wstrzeliwują się w poziom.

    patrząc jednak bardziej idealistycznie (wiem że to głupie) ktoś kto ma
    włądzę dusz powienien sie starać robić z niej troszkę lepszy użytek.

    > Tak, bo tego ta grupa celowa oczekuje.

    Grupa docelowa niczego nie oczekuje, łyknie tak samo kompletnie nie mający z
    realiami film jak i taki w którym producent bezie sie starał zachować
    zgodność z rzeczywistością. Problemem jest to że oglądając coś bliższego
    realiów ta mierzwa sie troszkę doszkoli, oglądając kompletną bzdetę,
    ogłupienie mierzwy sie tylko pogłębia.

    > No ale po co? Dla Ciebie i może w skali Polski paru setek podobnych?
    > Po prawdzie nie rozumiem tego całego oburzenia. Bulwersują Cię
    > aparaty z pełną automatyką? Produkt, jak każdy i tyle. Żadna sztuka,
    > żadna misja, zwyczajnie - towar.

    dla mnei nie musza bo ja tego nie oglądam, wolałbym jednak aby ci którzy są
    targetem tego typu produkcji mogli się czegoś z nich dowiedzieć o świecie a
    nie zakończyć oglądanie z większym sianem w mózgu niż przed.

    ja tam mam TV w dupie.

  • 142. Data: 2010-03-09 09:26:09
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > A ja akurat widziałem ten odcinek (bez śmiechu - trzeba się jakoś
    > odstresować ;) ) i też miałem zonka jak w studio panienka robiła foty, na
    > oko minimum 80-200 z oczywiście - jakże by inaczej - założonym
    > tulipankiem...bo ostre światło w studio zwykle jest....

    nie rozumiem, co w tym śmiesznego, przecież w studiu tez sie uzywa
    tulipana..
    lepiej uważać co sie pisze bo zamaist kogoś wyśmiać mozna sammemu stac się
    wyśmianym..

  • 143. Data: 2010-03-09 09:27:35
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Etam nie chciały, nikt ich nie pytał czy chcą reklamy przy okazji
    > produkcji tego serialu.
    > Tego D300 TVN wypożyczył z Nikon Polska nie wspominając słowa o tym do
    > czego będą go używać.

    myślisz ze nie stać tvn zeby kupic aoparat do serialu?;)

  • 144. Data: 2010-03-09 09:32:17
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Jasne... zazdrościsz, że nie nazywasz się House ; )

    masz chyba na mysli Dom? bo tu Polska:)

  • 145. Data: 2010-03-09 11:51:44
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    Kokos pisze:

    > myślisz ze nie stać tvn zeby kupic aoparat do serialu?;)

    "Łączne przychody spółki z reklam i sponsoringu skurczyły się w zeszłym
    roku (2009) o ponad 11,4 proc., a sam TVN stracił 13,8 proc. w
    porównaniu z ubiegłym rokiem. Zarząd spółki szacuje, że cały rynek
    reklamy telewizyjnej skurczył się w zeszłym roku o blisko 15 proc."

    "Podczas kręcenia jednego z seriali zdenerwowany bohater po zakończeniu
    rozmowy przez telefon miał cisnąć komórką o ścianę. - Nie zgodziliśmy
    się na tę scenę, bo rozbita komórka nie mieściła się w budżecie -
    opowiada pracownik TVN."

    Piotrek

  • 146. Data: 2010-03-09 11:56:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" napisał
> [...]
    > rozmowy przez telefon miał cisnąć komórką o ścianę. - Nie zgodziliśmy się
    > na tę scenę, bo rozbita komórka nie mieściła się w budżecie - opowiada

    LOL : )
    A ja się śmiałem z Pasikowskiego jak onegdaj pokrętnie tłumaczył dlaczego
    dwóch speców od mokrej roboty plus przygłup jadą pod 21 baniek sałaty VW
    ogórkiem ; )
    "Sześćseta" im się w budżecie nie zapięła ; )

    adam

  • 147. Data: 2010-03-09 13:26:01
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hn5cr3$i9o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > rozmowy przez telefon miał cisnąć komórką o ścianę. - Nie zgodziliśmy się
    > na tę scenę, bo rozbita komórka nie mieściła się w budżecie - opowiada

    i myślisz ze to prawda ze oni tacy biedni?;)

  • 148. Data: 2010-03-09 13:40:44
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hn5cr3$i9o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > i myślisz ze to prawda ze oni tacy biedni?;)

    Zawsze problemem kosztowym jest ryza papieru 'na dole' a nie Chryslery
    'na górze'.

  • 149. Data: 2010-03-10 08:38:27
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Zawsze problemem kosztowym jest ryza papieru 'na dole' a nie Chryslery 'na
    > górze'.

    niby tak, ale na chłopski rozum bardziej sie opłaca kupic jakiś uzywany
    aparat w którym i tak zakryją logo i nie bedzie wiadomo co to, niż co chwile
    wynajmować.. no chyba ze wynajmuja od syna producenta, wtedy logiczne ze
    trzeba aparat wynająć:)

  • 150. Data: 2010-03-10 14:07:35
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał

> [...]
    > aparat w którym i tak zakryją logo i nie bedzie wiadomo co to, niż co
    > chwile wynajmować.. no chyba ze wynajmuja od syna producenta, wtedy

    Zaczynasz chwytać podstawy ; )

    Cytaty z filmu instruktarzowego o tym jak się kręci lody, znanego pod
    tytułem Miś:

    "Ten twój sznurek z helikoptera może sobie fruwać za ćwierć ceny z twoją
    żoną, a my, zapamiętaj sobie to, wynajmiemy helikopter na dziesięć godzin za
    pełną stawkę godzinową od instytucji."

    "Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach."

    "Dostajemy za tego misia, jako konsultanci 20% ogólnej sumy jego kosztów i
    już. Więc im on jest droższy, ten miś - tym... no ?"

    adam