  • 1. Data: 2011-04-27 19:45:51
    Temat: Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek zes rana
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    Gdyby ktoś jeszcze nie znalazł towarzystwa na podróż a poszukiwał,
    pozwalam sobie na poniższy anons.
    :
    Start piątek 29.04, 7:00 - 8:00 (znaczy: skoro świt)
    Tempo: wybitnie spacerowe (110 w porywach), po drodze herbatka u
    powodzian w Sandomierzu, ruskie kole Nowej Dęby i koniecznie placek w
    Dzidzie, choć i w Brzozowie jest świetna knajpa. Mniam.
    Trasa: Góra Kalwaria, Sandomierz, błądzenie po drogach "trzycyfrowych"
    wkalkulowane jako atrakcja.
    Inne: litości, bez sikania co 50 km. Co innego coś zjeść, ale o tym
    już wspominałem.

    tel: 606786236

    Dziękuję.

    Acha: sorka, Pijotrze jeśli niniejszym zniesmaczyłem. Niezamierzenie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy (XT660 na dyżurze)

  • 2. Data: 2011-04-27 20:31:44
    Temat: Re: Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek zes rana
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kefir"
    Trasa: Góra Kalwaria, Sandomierz, błądzenie po drogach "trzycyfrowych"
    wkalkulowane jako atrakcja.

    Uwazaj Kef z tymi 3 cyfrowymi - zrobilem traske W-wa - pierogarnia
    o.Mateusza (polecam tuz obok rynku po lewo za brama) w lany poniedzialek.
    Zmeczona watroba czy sledziona moze nie zniesc drogi powrotnej
    Jest slabo a nawet bardzo. Drogowo zblizamy sie do afryki - i to do tej
    najczarniejszej. No chyba ze jadziesz z czarnuchami lub trampkarzami.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-04-27 21:09:22
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Apr 27, 10:31 pm, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Jest slabo a nawet bardzo. Drogowo zblizamy sie do afryki - i to do tej
    > najczarniejszej. No chyba ze jadziesz z czarnuchami lub trampkarzami.

    Dzieki Tajtusu.ST śpi, jedzie XTX. Toto, choć nie powala prędkościami
    przelotowymi, pozwala ignorować progi zwalniające i dziury. Widzimy
    się?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy (XT660 na dyżurze)

  • 4. Data: 2011-04-28 00:14:22
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-27 22:31, Tytus pisze:
> [...]
    > Jest slabo a nawet bardzo. Drogowo zblizamy sie do afryki - i to do tej
    > najczarniejszej. No chyba ze jadziesz z czarnuchami lub trampkarzami.

    A co z super teresami?

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 5. Data: 2011-04-28 03:47:12
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kefir"
    Dzieki Tajtusu.ST śpi, jedzie XTX. Toto, choć nie powala prędkościami
    przelotowymi, pozwala ignorować progi zwalniające i dziury. Widzimy
    się?

    No to siem nada - bedem niedaleko aczkolwiek raczej odmaczajac cialo w
    basenach i wypacajac w saunach brud z duszy udreczonej dniem powszednim.
    Szukajac adrenaliny na najwyzszej zjezdzalni wodnej w ojropie.
    Tako zarzadzil moj kierownik - maly kierownik.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-04-28 03:49:39
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Wojtek Sobociński"
    A co z super teresami?

    Jak wezma ze soba wiaderko reglerow, zapasowa pradnice i troche blachy 2-3mm
    do wzmocnienia mocowana amorka w ramie to powinny dac rade...
    A i nie zapomnij o oplocie na przewody hamulcowe...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-04-28 06:44:40
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-27 21:45, Kefir pisze:

    > Inne: litości, bez sikania co 50 km. Co innego coś zjeść, ale o tym
    > już wspominałem.

    Nie przesadzasz - jedzenie co 30-45 minut ? :D
    (Sandomierz, Nowa Deba, Rzeszow)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-04-28 07:33:34
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Apr 28, 8:44 am, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Nie przesadzasz - jedzenie co 30-45 minut ? :D

    Jesli tylko sprobujesz ruskich kole Nowej Deby to zapomnisz o
    przesadzie ;)

    > (Sandomierz, Nowa Deba, Rzeszow)

    ... ee, ze w sensie spotykamy sie i ciagniemy razem? W iksie to Ty
    trojki nie zapniesz ;) Ale bardzo mi bedzie milo. Zadzwon gdyz
    stracilem sporo numerow tel.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy (XT660X na dyżurze)

  • 9. Data: 2011-04-28 08:44:32
    Od: Glub <g...@g...com>

    Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Nie przesadzasz - jedzenie co 30-45 minut ? :D
    > (Sandomierz, Nowa Deba, Rzeszow)

    W święta festiwalem ten kierunek ale z przystankiem końcowym w Rozwienicy.
    Dało radę z jednym przystankiem na zgred była i kanapkę:)

    A jakby kto jechał w sobotę rano to z moja ekipą ruszamy o 7 ze statoila
    przy pulawskiej/poleczki

    --
    Glub SW-T400

  • 10. Data: 2011-04-28 08:45:54