  • 1. Data: 2011-04-27 18:37:59
    Temat: Prośba o opinię nt Victory Kingpin.
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    Witam,
    prośbę mam odnośnie tego moto:
    http://moto.allegro.pl/victory-kingpin-vegas-nie-roa
    d-star-v-star-xvs-i1564500383.html
    Wiem, słyszałem, że rzadki, kłopot z częściami, ale co jeszcze? I może
    ktoś kojarzy ten konkretny egzemplarz?
    Kumpel się zaparł i nie wiem, jak mu wytłumaczyć, że może coś innego,
    albo ... utwierdzić, że dobrze wybrał?
    A już gdyby ktoś z Trójmiasta mógł oglądnąć, to jakiś złoty dobry
    trunek by się należał:)
    pozdrav
    --
    kenajad
    GSX 1300R'00

  • 2. Data: 2011-04-27 18:44:51
    Temat: Re: Prośba o opinię nt Victory Kingpin.
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Pytasz o opinie, więc: brzydki jak cholera.

  • 3. Data: 2011-04-27 20:33:00
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kenajad" <d...@w...pl> napisał

    > A już gdyby ktoś z Trójmiasta mógł oglądnąć, to jakiś złoty dobry
    > trunek by się należał:)

    Toz to jakis szmelc. Ktos sie rozwalil i ubezpieczalnia go
    przejela. Uszkodzony zbiornik, blotnik, siedzenie, klamka i licho
    wie co jeszcze...o jeszcze cos z niego wycieklo.
    Zdjecia na wszelki wypadek niewyrazne. Nie mozna powaznie
    traktowac kogos, kto chce sprzedac sprzeta za 25 kzl i robi
    zdjecia komorka. Jakis prymityw. Ze tez ktos to powaznie traktuje :(
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2011-04-27 20:42:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-27 22:33, Hinek pisze:

> [...]
    > traktowac kogos, kto chce sprzedac sprzeta za 25 kzl i robi
    > zdjecia komorka. Jakis prymityw. Ze tez ktos to powaznie traktuje :(

    Ale ja nie rozumiem o co krzyk. Motocykl z ubezpieczalni jak 99,9%
    sprzetow sciaganych z USA. Zdjecia tez pochodza z jakiegos serwisu
    aukcyjnego w Stanach. Tak sie tam wlasnie kupuje motocykle ! Motocykl w,
    relatywnie, dobrym stanie. Przynajmniej na zdjeciach. Jesli ktos wierzy
    ze motocykle z USA sprowadza sie nowki sztuki niesmigane ktore sa tansze
    bo amerykance sa glupi i oddaja za darmo a importerzy sa z Caritasu to
    jest kretynem. Ten kolo przynajmniej pokazal zdjecia jak moto wygladalo
    na placu w USA przed sprowadzeniem.

    A Victory jest ogolnie fajny ale plastikowy w szczegolach.Aczkolwiek
    firma wchodzi grubo do Europy i ostatnio nie ma juz problemow z czesciami.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-04-27 21:17:29
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Ale ja nie rozumiem o co krzyk. Motocykl z ubezpieczalni jak 99,9% sprzetow
    > sciaganych z USA.

    A ja nie traktuje powaznie tych co daja niewyrazne zdjecia!
    Jak sie robi interes za parenascie/paredziesiat tys zl - to
    wypada dac dobre foty.
    Ostatnio modny jest photoshop - to przegiecie w druga strone.
    Niedobrze mi sie robi od tych wszystkich cwaniakow :/
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2011-04-27 21:20:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-27 23:17, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > A ja nie traktuje powaznie tych co daja niewyrazne zdjecia!
    > Jak sie robi interes za parenascie/paredziesiat tys zl - to
    > wypada dac dobre foty.

    Ale nikt Ci nie kaze kupowac. Skoro wolisz zajebiste foty zajebiscie
    odpicowanego szmelca to Twoja wola.

    > Ostatnio modny jest photoshop - to przegiecie w druga strone.
    > Niedobrze mi sie robi od tych wszystkich cwaniakow :/

    Ale jaki cwaniak ? Bo dal fotki z USA bez picowania ?

  • 7. Data: 2011-04-27 21:33:09
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Ale nikt Ci nie kaze kupowac. Skoro wolisz zajebiste foty zajebiscie
    > odpicowanego szmelca to Twoja wola.

    Zajebiste foty to coraz czesciej sa wlasnie z photoshopa.
    Przyzwoitosc nakazuje dac normalne zdjecia. Wystarczy do tego
    byle jaki kompakt. Jak ktos tego nie rozumie - to albo jest glupi,
    albo jest prymitywnym oszustem, albo olewa potencjalnych kupcow.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2011-04-28 06:42:58
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    On 27 Kwi, 22:42, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > A Victory jest ogolnie fajny ale plastikowy w szczegolach.Aczkolwiek
    > firma wchodzi grubo do Europy i ostatnio nie ma juz problemow z czesciami.

    więc Twoim zdaniem, Kuczu, wart zainteresowania? Można się pokusić o
    sprawdzenie i potencjalny zakup?
    pozdrav
    --
    kenajad
    GSX 1300R'00

  • 9. Data: 2011-04-28 16:22:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-28 08:42, kenajad pisze:

    > Witam,
    > więc Twoim zdaniem, Kuczu, wart zainteresowania? Można się pokusić o
    > sprawdzenie i potencjalny zakup?
    > pozdrav

    Cena wyglada ok, pytanie czy sprzedajacy go w ogole widzial i czy moto
    jest juz u nas. Bo czesto po przyplynieciu motocykl wyglada inaczej niz
    na fotkach z aukcji. No i czy cena zawiera oplaty celne ?

  • 10. Data: 2011-04-29 16:50:19
    Od: siinski <j...@g...com>

    Pomijając jakość fotek ( za którą zresztą sprzedający przeprasza:))
    zwróćcie uwagę na mocno przepalone kolanko drugiego cylindra,co może
    być przyczyną aż takiego przegrzania kolanka przy tak niskim przebiegu?
    O wpływie jazdy na ssaniu na te elementy wiem ale tu skrajnie
    przepalone jest kolanko tylko jednego cylindra.Bak do
    odratowania.Fajne moto,tak różne od wszystkiego co można spotkać na
    drogach.