  • 31. Data: 2024-03-13 17:30:04
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:09, J.F pisze:

    > Panią obowiązuje A7, a pana obowiązują linie ciągłe i obszary
    > kreskowane :-P

    kodeksowi faszyści:

    1 - Babka miała A-7 - tirmen miał pierwszeństwo choćby nie wiadomo co
    odpierdolił

    Też kodeksowi faszyści.

    2 - babka na przejścuma pierwszeństwi - tirmen ma pierwszeństwo bo jakby
    babka weszla to wtargła:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2024-03-13 18:22:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:11, nadir pisze:

    > Widziałem film i wiem jak jechała kobieta, pytanie jest inne. Co zmienia
    > obecność lub brak znaku A-7, gdyby jechała w lewo, a nie w prawo i
    > ciężarówka tak samo zjechała na powierzchnię wyłączoną?

    To chodzi o ten zapis:
    Art. 25. ust. 1. ustawy - Prawo o ruchu drogowym: ,,Kierujący pojazdem,
    zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany zachować szczególną
    ostrożność"

    Jeżeli uważasz, że zachowała szczególną ostrożność, to Bogu ducha winna.
    Jeżeli nie zachowała tej szczególnej ostrożności, to trochę winna.

    Robert

  • 33. Data: 2024-03-13 19:14:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    > To chodzi o ten zapis:
    > Art. 25. ust. 1. ustawy - Prawo o ruchu drogowym: ,,Kierujący pojazdem,
    > zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany zachować szczególną
    > ostrożność"

    Tylko, że ten przepis obowiązuje też kierowcę ciężarówki.

  • 34. Data: 2024-03-13 20:05:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:08, J.F pisze:
    > Tak jeszcze myślę - nie mamy widoku z lewej strony w kamerze -
    > czy ta cięzarówka jechała prawym pasem do skrętu, czy lewym,
    > czy pośrodku - bo tu znów pani, zobligowana do zachowania szczególnej
    > ostrożności, powinna dostrzec, że cos jest nie tak ... i przepuścić
    > ciężarówkę.

    Ty POJEBANY JESTEŚ

    Miała swój pas i swoją ciągłą linię

    Gdyby tir jechał prawidłowo i oderwało się mu koło i przypierdoliło w
    auto to też pani byłaby SPRAWCĄ?

  • 35. Data: 2024-03-13 20:08:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:09, J.F pisze:
    > Panią obowiązuje A7, a pana obowiązują linie ciągłe i obszary
    > kreskowane ?

    Pani miała swoją ciągłą linię której NIE PRZEKROCZYŁA

    TIR PRZEKROCZYŁ

  • 36. Data: 2024-03-13 21:13:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 19:14, nadir pisze:

    > Tylko, że ten przepis obowiązuje też kierowcę ciężarówki.

    Dlatego jej bym dał 35% a jemu 65% winy. :)

    Robert

  • 37. Data: 2024-03-13 22:25:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 14:10, io pisze:
    > Przecież k... miała 'ustąp pierwszeństwa'. Jakby nie miała to nikt by
    > jej nie obwiniał.

    Miała KURWA ustąpić jak będzie zmieniała pas SWÓJ pas OGRANICZONY
    liniami ciągłymi (w miejscu zdarzenia) na inny

    Czego KURWA nie rozumiesz? ;-)

  • 38. Data: 2024-03-13 22:30:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jeżeli uważasz, że zachowała szczególną ostrożność, to Bogu ducha winna.
    > Jeżeli nie zachowała tej szczególnej ostrożności, to trochę winna.

    Gówniany przepis który usprawiedliwia WSZYSTKO co sobie SKURWIAŁY
    PRAWNIK WYMYŚLI.

    Tirman też miał zachować szczególną ostrożność

    REMIS ;-)

    kobieta jechała swoim pasem i nikomu nic nie wymusiła

    Tirman zjechał z pasa przekraczając pierdylion linii ciągłych

    1:0 dla KOBIETY l0(

  • 39. Data: 2024-03-13 22:32:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Dlatego jej bym dał 35% a jemu 65% winy. ?

    Jeśli wg Ciebie zachowanie szczególnej ostrożności ma polegać na 15
    postoju przed skrzyżowaniem aby się na 200% upewnić że będzie
    BEZPIECZNIE to faKtycznie masz rację ;-)

    Ale przecież trolujesz bo takich pierdolniętych ludzi nie ma. Prawda? ;-)

  • 40. Data: 2024-03-13 22:48:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 22:32, _Master_ pisze:

    > Jeśli wg Ciebie zachowanie szczególnej ostrożności ma polegać na 15
    > postoju przed skrzyżowaniem aby się na 200% upewnić że będzie
    > BEZPIECZNIE to faKtycznie masz rację ;-)

    Na tym konkretnym skrzyżowaniu lewą stronę miała jak na patelni. Nawet
    nogi z gazu nie musiała zdejmować a tylko obserwować 180°, a ona
    widziała tylko 60°. :)

    Robert