  • 1. Data: 2014-10-17 10:03:56
    Temat: Nadmiar kasy na karcie w Orange
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    Mam taką dodatkową kartę Orange ONE, na której uzbierało się ponad
    300zł. 25 złotych którymi trzeba tą kartę co miesiąc doładować, żeby
    środki nie przepadły, nie wykorzystuje w całości.
    Czy można jakoś przedłużyć ważność konta ponad ten miesiąc, żeby chociaż
    tych 25zł regularnie nie dokładać?
    Czy da się przenieść ten numer na jakiś niedrogi abonament (może być
    indywidualny lub firmowy) bez telefonu, nie tracąc środków? Najlepiej
    gdyby dotychczasowy stan konta przeszedł na poczet opłacania abonamentów.
    Jakieś inne pomysły "optymalizacji" tej karty i odzyskania nadpłaconych
    pieniędzy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-17 13:36:32
    Temat: Re: Nadmiar kasy na karcie w Orange
    Od: Redir <s...@y...pl>

    W dniu 2014-10-17 10:03, Piotr pisze:

    > Czy można jakoś przedłużyć ważność konta ponad ten miesiąc, żeby chociaż
    > tych 25zł regularnie nie dokładać?

    Nie wiem gdzie się uchowałeś przez ostatnie dwa lata... W skrócie sms o
    treści START na nr 8002 wydłuży ważność konta na rok od dnia wysłania SMSa.

    http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010582,ti
    tle,Konto-wazne-1-rok,article.html

  • 3. Data: 2014-10-17 14:45:19
    Temat: Re: Re: Nadmiar kasy na karcie w Orange
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no chyba ze wlaczyl numer bez limitu to i ta usluga nie dziala :)

  • 4. Data: 2014-10-17 16:41:12
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-10-17 13:36, Redir pisze:

    > Nie wiem gdzie się uchowałeś przez ostatnie dwa lata...

    No właśnie chyba ponad 2 lata się tym nie interesowałem, tylko jak
    straszyli że środki przepadną to jakieś tam doładowanie robiłem ;)

    > W skrócie sms o
    > treści START na nr 8002 wydłuży ważność konta na rok od dnia wysłania SMSa.

    Dzięki :)