  • 1. Data: 2014-10-17 02:20:15
    Temat: Prestigi w nie dla idiotów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Od dziś do 23 października tablet Prestigio PMT 3287
    4 rdzenie 1.2 GHz, 8 cali, 3G z funkcją telefonu, GPS
    (w tabletach Prestigio do tej pory GPS był ewenementem)
    za 479 plnów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-17 08:12:55
    Temat: Re: Prestigi w nie dla idiotów
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Od dziś do 23 października tablet Prestigio PMT 3287
    > 4 rdzenie 1.2 GHz, 8 cali, 3G z funkcją telefonu, GPS
    > (w tabletach Prestigio do tej pory GPS był ewenementem)
    > za 479 plnów.

    No i co z tego ?? tony chińczyków zalegają na półkach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-10-17 12:10:58
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wydumał(a) w news:m1pncm$38g$1@node1.news.atman.pl :
    > Od dziś do 23 października tablet Prestigio PMT 3287
    > 4 rdzenie 1.2 GHz, 8 cali, 3G z funkcją telefonu, GPS
    > (w tabletach Prestigio do tej pory GPS był ewenementem)
    > za 479 plnów.

    Pff ja w Biedonce zanabyłem 2 tygonie temu MyTab dual SIM, 7.8 cala, 4 miesiace
    darmowego netu... za 270zł bo była jakas promocja.
    http://pclab.pl/art58455.html
    Całkowicie mi wystarczają te parametry a w porównaniu do Overmaxa, którego testujesz
    to Over jest BARDZO under do MyTaba :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-10-17 12:50:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Od dziś do 23 października tablet Prestigio PMT 3287
    > 4 rdzenie 1.2 GHz, 8 cali, 3G z funkcją telefonu, GPS
    > (w tabletach Prestigio do tej pory GPS był ewenementem)
    > za 479 plnów.

    Czyli jak - idiocie nie sprzedadzą? A tak swoja drogą co to za firma to
    Prestigio? Podobno zwykły chłam ale w rankingach na wydajność okupuje
    czołowe miejsca..

  • 5. Data: 2014-10-17 12:53:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "MichaelData(R)" napisał:

    > Pff ja w Biedonce zanabyłem 2 tygonie temu MyTab dual SIM, 7.8 cala,
    > 4 miesiace darmowego netu... za 270zł bo była jakas promocja.
    > http://pclab.pl/art58455.html

    Chyba za 379?
    A co do tego "darmowego netu", to wcale on nie taki darmowy.
    Było to opisywane na jdtech.

    > Całkowicie mi wystarczają te parametry a w porównaniu do Overmaxa,
    > którego testujesz to Over jest BARDZO under do MyTaba :)

    Niestety, ten ekran w myTab to paskudny jest.

    JoteR

  • 6. Data: 2014-10-17 12:58:10
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-17 12:10, MichaelData(R) wrote:
> [...]
    > Całkowicie mi wystarczają te parametry a w porównaniu do Overmaxa, którego
    testujesz to Over jest BARDZO under do MyTaba :)

    a może być coś gorszego od tego MyTaba jeszcze?

    testy: ocena fatalny w kategorii: ekran, bateria, wydajność
    z podsumowania artykułu z linka :zawsze można go będzie wykorzystać w
    roli przenośnego routera, co w terenie na pewno się przyda ;) Chociaż do
    tego przydałby się lepszy akumulator..."

  • 7. Data: 2014-10-17 13:16:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-17 12:50, Trybun pisze:

    > Czyli jak - idiocie nie sprzedadzą? A tak swoja drogą co to za firma to
    > Prestigio? Podobno zwykły chłam ale w rankingach na wydajność okupuje
    > czołowe miejsca..

    Spytaj się ASBIS PL Sp. z o.o. bo to oni zajmują się tym na rynku polskim.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-18 02:54:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichaelDataR" m1qr5q$sj4$...@m...internetia.pl

[...]

    Za 270 czy za 379?
    Dlaczego under?

    Dla mnie najgorszy w Overmaxie jest brak czarnej szmaty. ;)
    W słoneczne dni bez tego dodatku raczej ;) niewiele widać. :)
    Ale w zupełnych ciemnościach można nawet ekran lekko ściemnić. ;)
    I można ćwiczyć mięśnie -- bo raczej lekki nie jest. ;)

    1 GB ,,pamięci wewnętrznej'' to przykrość.

    Reszta -- może być.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-18 20:53:45
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wydumał(a) w news:m1sdp4$v7n$1@node1.news.atman.pl :
    > "MichaelDataR" m1qr5q$sj4$...@m...internetia.pl
    > Za 270 czy za 379?

    270 nie pomyliłem się. Promocja była :)

    > Dlaczego under?

    No _pod_lejszy :)...Overmaxa kiedys miałem w rękach i mnie nie przekonał.

> [...]
    > I można ćwiczyć mięśnie -- bo raczej lekki nie jest. ;)
    > 1 GB ,,pamięci wewnętrznej'' to przykrość.

    Wracając tylko do ceny i dual sim oraz 7,8 cala to test z linka robi z tego badziew
    ale podejrzewam że testujący robili to tylko dlatego, że z Biedronki. Na moje
    potrzeby, czyli uzywanie 1-2 w tygodniu w terenie na max godzinę oraz przygodnie na
    WC wystarcza całkowicie.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2014-10-18 21:03:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichaelDataR" m1ue6j$uip$...@m...internetia.pl

    > Za 270 czy za 379?

    : 270 nie pomyliłem się. Promocja była :)

    Nie twierdziłem, że pomyliłeś się. Podałeś link a w nim było 379.

    > Dlaczego under?

    : No _pod_lejszy :)...Overmaxa kiedys miałem w rękach i mnie nie przekonał.

    Ale co w tym Ovemaxie jest tak podłe?
    IMO jest ciemny i niechlujnie wykonany.
    Ponadto ma tylko 1 GB ,,pamięci wewnętrznej''.
    Korzystam z niego raczej często. (35 godzin tygodniowo?)

    Niczego nie pojmuję.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'