    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.radio.cb
    Subject: Nagłośnienie, CB, radio, mp3
    Date: Fri, 13 Dec 2013 20:29:00 +0100

    Witajcie

    Pisałem już kiedyś o tym, ale zdaje się niezbyt jasno. Piątek jest, zima,
    święta blisko ... może się coś wykluje.

    Chodzi mi o wspólne regulowanie głośności zestawu składającego się z
    osobnych: CB, radia z mp3, nawigacji, telefonu i co tam jeszcze nadaje się
    do samochodu.

    Normalnie jest tak, że wszystkie te urządzenia mają własną regulację
    głośności i bardzo dobrze póki nie chodzi o zgłośnienie czy wyciszenie ich
    wszystkich.

    Chciałbym jednak mieć nagłośnienie umożliwiające regulowanie ogólnej
    głośności wszystkich podłączonych urządzeń.

    Nadal oczywiście chciałbym mieć możliwość czasowego zgłośnienia jednego ze
    źródeł takiego jak np CB czy komórka ze ściszeniem pozostałych.

    To by chyba trzeba jakiś wzmacniacz z panelem mieć i urządzenia z wyjściami.
    Może część tego po BT mogłaby czy powinna być...