  • 1. Data: 2009-10-21 10:27:48
    Temat: Nagranie strumienia audio idącego już do głośników
    Od: walec51 <j...@a...info>

    Witam.

    Czy ktoś może zna jakiś przenośne liby do obsługi audio, które
    umożliwiają nagranie do pliku dźwięku idącego do głośników ?

    Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

    PS. Java Sound już sprawdzałem i mam info że się nie da.

  • 2. Data: 2009-10-21 10:54:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "walec51"
    >Czy ktoś może zna jakiś przenośne liby do obsługi audio, które
    >umożliwiają nagranie do pliku dźwięku idącego do głośników ?
    >
    >Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
    >
    >PS. Java Sound już sprawdzałem i mam info że się nie da.

    W ogólności - nie da sie. Może się dać co najwyżej w pewnych konkretnych
    konfiguracjach sprzętowo-programowych.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 3. Data: 2009-10-21 12:28:29
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "walec51"

    > W ogólności - nie da sie. Może się dać co najwyżej w pewnych konkretnych
    > konfiguracjach sprzętowo-programowych.

    Jak to "nie da się"?
    Opornik i przetwornik analogowo-cyfrowy na każdy kanał,
    podłączasz to do drugiego komputera i już możesz obrabiać...
    Prosta instalacja.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2009-10-21 12:56:27
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Tabaczyński"

    >Jak to "nie da się"?
    >Opornik i przetwornik analogowo-cyfrowy na każdy kanał,
    >podłączasz to do drugiego komputera i już możesz obrabiać...
    >Prosta instalacja.

    W kontekście grupy - nie da się. To, co zaproponowałeś jest "pewną
    konkretną konfiguracją sprzętowo-programową" ;-)

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 5. Data: 2009-10-21 12:57:31
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:

> [...]
    > Opornik i przetwornik analogowo-cyfrowy na każdy kanał,
    > podłączasz to do drugiego komputera i już możesz obrabiać...

    A po co przetwornik? Wystarczy kabel, ewentualnie odsprzężony
    kondensatorami i z dzielnikiem, z wyjścia jednej karty dźwiękowej
    do wejścia drugiej :)

  • 6. Data: 2009-10-22 07:39:45
    Od: xxx <x...@n...pl>

    Piotr Chamera pisze:

    > A po co przetwornik? Wystarczy kabel, ewentualnie odsprzężony
    > kondensatorami i z dzielnikiem, z wyjścia jednej karty dźwiękowej
    > do wejścia drugiej :)

    eee, obecnie wiekszość kart ma możliwość pracy w pełnym dupleksie,
    wystarszy wiec sprzegnąć kartę samą ze sobą ;)