  • 1. Data: 2009-10-19 17:59:41
    Temat: Flex, pozycjonowanie z-oredr
    Od: "Dicky Moe" <d...@g...pl>

    Witam,

    Nie widzę żadnej konkretnej grupy, która by orientowała się w technologii
    Flex/Flash więc zagadam tutaj :-).
    Mam element mx:Canvas, w którym rozmieszczam (w actionscript) elementy Image,
    używając addChild. No i teraz kolejność "z-order" (czyli nakładanie się) jest
    intuicyjna: ostatni element dodany wyświetlany jest na wierzchu. Chcę aby
    dowolny element Image był na wierzchu - są do tego funkcje swapChild lub
    setChildIndex - które zmieniają numer indeksu w obiekcie Canvas - co
    oczywiście skutkuje przesunięciem na wierzch elementu o większym indeksie.
    Wszystko pięknie, lecz ja nie mogę zmieniać numerów indeksów tych obrazków
    ponieważ używane (te indeksy) są one w innym, o wiele ważniejszym celu !! Czy
    istnieje jakieś inne rozwiązanie tego problemu (zmiana z-order)?

    Pozdrawiam

    Dicky Moe