  • 1. Data: 2010-05-31 19:30:15
    Temat: Najnowszy SDJ 7/2010 już do pobrania!
    Od: brtk <b...@g...com>

    W najnowszym darmowym Software Developer's Journal On-Line:

    * Biblioteka Boost.Signals - Wzorzec Obserwator odkryty na nowo
    * Wielometody - Rozszerzenie funkcji wirtualnych
    * Python - Fundamenty - Kurs języka Python cz.I
    * Przegląd Javy EE 6
    * Przewodnik po SCJP - Certyfikat z Javy cz.IV
    * Język wzorców - W poszukiwaniu powtarzalnych rozwiązań
    * Dokąd zmierza Web - Czyli stąd do Matrixa
    * Web 2.0/3.0 - Dziś i jutro

    Zapraszamy do lektury! www.sdjournal.org

  • 2. Data: 2010-06-01 05:31:45
    Temat: Re: Najnowszy SDJ 7/2010 już do pobrania!
    Od: lolo <n...@n...com>

    > * Dokąd zmierza Web - Czyli stąd do Matrixa
    > * Web 2.0/3.0 - Dziś i jutro
    >
    > Zapraszamy do lektury! www.sdjournal.org

    dokąd zmierza ??

    Error message:
    No space left on device -
    /mnt/www/lavina_software/releases/20100216094928/log
    /newrelic_agent.log

  • 3. Data: 2010-06-01 17:30:59
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSPAM.org>

    Dnia Mon, 31 May 2010 12:30:15 -0700 (PDT), brtk napisał(a):

    > Zapraszamy do lektury! www.sdjournal.org

    O można pobrać bez zakładania konta, no robimy postępy.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-06-02 07:37:36
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    >    * Język wzorców - W poszukiwaniu powtarzalnych rozwiązań
    >    * Dokąd zmierza Web - Czyli stąd do Matrixa

    dopiero co byl poprzedni a juz jest nowy - przejrzałem od razu wczoraj
    i jak dla mnie pismo jest ciekawe (choc ja nie za bardzo interesuje
    sie np jawą to pismo jest dla mnie ciekawe jako ew taki newsletter
    o tym co jest populare czy modne w środowisku ludzi którzy programują
    w firmach) Nawet reklamy w nim ogladam i są dla mnie ciekawe,

    [a na stronce są też robiące duże finansowe wrażenie ofery pracy:
    robota w berlinie: 18 tys PLZ / mc, mały szok jak dla mnie który
    w ostatniej robocie zarabiałem niecałe 2 tys na reke ]