  • 1. Data: 2010-09-17 17:36:51
    Temat: [crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    Polak to potrafi...

    http://moto.onet.pl/7536878,29,4,filmy.html?node=29

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2010-09-17 18:19:20
    Temat: Re: [crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 17:36, Koziołek pisze:
    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...
    >
    > http://moto.onet.pl/7536878,29,4,filmy.html?node=29

    ...alez koszmarek

    A.

  • 3. Data: 2010-09-17 18:33:19
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 18:19, złoty pisze:

    > ...alez koszmarek

    PS. ...ale za to brawo za wznowienie produkcji Honkera
    http://moto.onet.pl/7465210,29,4,filmy.html?node=29

    Gdyby sie chlopaki przylozyli - zwlaszcza do zabezpieczenia
    antykorozyjnego i jakosci wykonania (niestety, nic nie wiem o tym
    silniku) mogliby produkowac poszukiwana, prosta, niezawodna (oby!)
    klasyczna terenowke. I to moze byc poszukiwane. Lekki lifting tez by
    pewno pomogl :)

    A.

  • 4. Data: 2010-09-17 18:37:34
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 18:33, złoty pisze:

> [...]
    > silniku) mogliby produkowac poszukiwana, prosta, niezawodna (oby!)
    > klasyczna terenowke. I to moze byc poszukiwane. Lekki lifting tez by

    PS2
    "...Samochód Honker w rajdowej próbie terenowej kierowców zawodowych na
    apenińskiej trasie Appennino Tosco-Emiliano dojechał bezapelacyjnie jako
    pierwszy wyprzedzając pojazd Land Rover i Nissan Patrol. Nadmienimy, iż
    pojazd ten był jedynym seryjnym pojazdem.."

    WOW!

    A.

  • 5. Data: 2010-09-17 18:58:23
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-17 17:36, Koziołek pisze:
    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...

    Piekne moze nie jest, ale jednak JEST i za to wielki plus.
    Teraz czekamy na jakas wzglednie normalna polska osobowke :)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 6. Data: 2010-09-17 19:09:48
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    venioo pisze:

    > Piekne moze nie jest, ale jednak JEST i za to wielki plus.
    > Teraz czekamy na jakas wzglednie normalna polska osobowke :)

    Topornego, taniego i niezawodnego busa/terenówke łatwiej sprzedać
    komuś kto potrzebuje pojazdu roboczego. A podobnie finezyjną osobówkę
    może być trudno komuś wcisnąć.

    Ale oczywiście super że się nasi starają. Ale przód to mogli jakoś
    ładniej zaprojektować.

    Seco

  • 7. Data: 2010-09-17 19:12:33
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...

    Ładne nie jest, ale dobrze mieć swoje.
    Tylko producent DZT ma brzydaśne logo bez przyszłości. Rzekłbym, że to
    kiczowate logo najbardziej szpeci maskę Pasagona :]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2010-09-17 19:21:17
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-17 17:36, Koziołek pisze:
    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...
    >
    > http://moto.onet.pl/7536878,29,4,filmy.html?node=29

    Wyposażenie optionalne? Lektor chyba nie przepada za muzyką Udwa.
    Pewnie z PiSu, bo tam większość tak mówi.

    --
    wO.ôhoo! ;>

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2010-09-17 19:28:42
    Od: rAzor <l...@k...com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Koziołek raczył napisać:
    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
> [...]

    To jest samochód na skalę naszych możliwości. Ty wiesz co my robimy tym
    autem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie! - mówimy - to nasze,
    przez nas wykonane i to nie jest nasz ostatnie słowo! I nikt nie ma
    prawa się przyczepić.
    --
    *...because, this time is all you have...*

  • 10. Data: 2010-09-17 19:56:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Koziołek

    > Wazelina za rozbawienie. Nazwa jest chyba skrótem od paskudny wagon ;-/
    > Polak to potrafi...

    To jest właśnie Polska. Zapłacić komuś kto zaprojektuje normalny przód?
    Nieee, po co. Wymyślić normalna nazwę? Nieee, po co.

    --
    ignorance is bliss