  • 1. Data: 2012-02-10 12:20:56
    Temat: Narzędzie do edycji stron www
    Od: "salonowiec" <d...@i...pl>

    Zmieniłem komputer i uciekł mi niezwykle użyteczny program: pozwalał na
    podgląd przez najechanie myszką kodów danego elementu strony a nawet edycję
    w "locie". Proszę o podpowiedź nazwy - dziękuję...

  • 2. Data: 2012-02-10 12:48:41
    Temat: Re: Narzędzie do edycji stron www
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 13:20:56 +0100, salonowiec napisał(a):

    > Zmieniłem komputer i uciekł mi niezwykle użyteczny program: pozwalał na
    > podgląd przez najechanie myszką kodów danego elementu strony a nawet edycję
    > w "locie". Proszę o podpowiedź nazwy - dziękuję...

    Ten użyteczny program może się nazywać np. Internet Explorer :-D
    Wywołanie funkcji o jakiej piszez poprzez F12.

    Drugi program jaki znam, to Google Chrome i Ctrl+Shift+I

    Trzeci to Firefox po zainstalowaniu plugina Firebug a potem F12.

    Chyba to powinno wystarczyć :-)))

  • 3. Data: 2012-02-10 13:07:03
    Od: "salonowiec" <d...@i...pl>

    net...

> [...]

    Drugi program jaki znam, to Google Chrome i Ctrl+Shift+I

    Trzeci to Firefox po zainstalowaniu plugina Firebug a potem F12.

    Jasne, chodzi o Firebug - dziękuję

  • 4. Data: 2012-02-16 14:35:20
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Troche OT, jako ciekawostka: edycja tekstu strony w oknie przegladarki.
    W pasku adresu wpisujemy

    javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0

    i zatwierdzamy...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info