  • 1. Data: 2010-11-09 15:19:53
    Temat: Nawigacja
    Od: adasiek78 <a...@w...de>

    Witam,

    co wybrać, Nokia 2710 czy 5230?
    Jakie macie doświadczenie?

    Nawigacja jest ważnym parametrem, no i niestety cena.

    A.

  • 2. Data: 2010-11-09 19:51:08
    Temat: Re: Nawigacja
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 09 Nov 2010 16:19:53 +0100, w <ibbor3$7j3$1@inews.gazeta.pl>, adasiek78
    <a...@w...de> napisał(-a):

    > co wybrać, Nokia 2710 czy 5230?
    > Jakie macie doświadczenie?
    >
    > Nawigacja jest ważnym parametrem, no i niestety cena.

    Jeżeli to Ovi Maps to podaruj sobie.

  • 3. Data: 2010-11-09 20:31:22
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-09 20:51, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli to Ovi Maps to podaruj sobie.

    zapewne uważasz że automapa lepsza ? tylko pamiętaj że rozmawiamy o
    telafonie wartym 300-400 zł a automapa kosztuje tyle w rocznej subskrybcji

    Poza tym kilkukrotnie w samochodzie posiadałem tomtoma i automapę a
    okazywało się że jedyną nie gubiącą się nawigacją była właśnie
    wyciągnięta ratunkowo ivi na telefonie

  • 4. Data: 2010-11-09 22:57:05
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał

    > wyciągnięta ratunkowo ivi na telefonie

    Chciałbym potwierdzić zalety posiadania Ovi Maps.
    W jakimś Pipidówku pod Warszawą Naviexpert zgłupiał dokumentnie.
    Pomogło odpalenie Ovi i możliwość wyszukania adresu "z literką" czyli
    Ulica nr 50a zamiast zwykle dostępnych Ulica nr 50(bez możliwości
    wpisania tego 'a').
    Miałem co prawda jakieś idiotyczne komunikaty, że jadę za szybko ale
    to zapewne kwestia konfiguracji programu i... kierowcy ;) Więcej
    grzechów Ovi Maps nie pamiętam ale też używam wyłącznie awaryjnie.

    Do autora wątku: jeżeli masz problem z kasą to wybierz ten model,
    który będzie lepiej leżał w ręce, z wygodniejszą klawiaturą, z dobrym
    i łatwo dostępnym uchwytem na szybę/kierownicę roweru, z lepszą
    baterią, złączem ładowania przez USB, itp. itd.
    A jak zechcesz korzystać z innych niż Ovi map, to dowiedz się czy na
    wybranym modelu nie ma problemów z Javą, itp.

    M.

  • 5. Data: 2010-11-10 08:15:05
    Od: adasiek78 <a...@w...de>

    W dniu 2010-11-09 23:57, Maciej Muran pisze:
> [...]
    > A jak zechcesz korzystać z innych niż Ovi map, to dowiedz się czy na
    > wybranym modelu nie ma problemów z Javą, itp.

    Dziekuję Wam bardzo

  • 6. Data: 2010-11-10 09:09:18
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Jeżeli to Ovi Maps to podaruj sobie.

    Podarowałem sobie, a dokładniej to NOKIA mi podarowała, bo jest za free na 5230
    i działa znakomicie. Pomijam fakt, że jest o wiele dokładniejsza od wielu innych
    nawigacji na Symbiana.

  • 7. Data: 2010-11-10 18:58:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 09 Nov 2010 21:31:22 +0100, w <ibcb2u$eep$1@inews.gazeta.pl>, boxfish
    <c...@g...pl> napisał(-a):

    > zapewne uważasz że automapa lepsza ? tylko pamiętaj że rozmawiamy o
    > telafonie wartym 300-400 zł a automapa kosztuje tyle w rocznej subskrybcji

    Chyba żartujesz. AM w rocznej subskrypcji kosztuje jakieś 70-80zł (PL) i z
    drugie tyle w EU.
    Navi z biedronki - 150zł.

  • 8. Data: 2010-11-10 19:00:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Nov 2010 23:57:05 +0100, w <ibcjjj$j72$1@news.onet.pl>, "Maciej Muran"
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Pomogło odpalenie Ovi i możliwość wyszukania adresu "z literką" czyli
    > Ulica nr 50a zamiast zwykle dostępnych Ulica nr 50(bez możliwości

    To teraz zmień zwyczaj i jeździj codziennie z Ovi. :)

  • 9. Data: 2010-11-10 19:00:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Nov 2010 10:09:18 +0100, w <ibdng8$76b$1@news.onet.pl>, "Tomek"
    <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Pomijam fakt, że jest o wiele dokładniejsza od wielu innych
    > nawigacji na Symbiana.

    Problem Symbiana polega na tym, że tam nie ma dobrych nawigacji na PL.

  • 10. Data: 2010-11-10 19:03:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 20:00:49 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Problem Symbiana polega na tym, że tam nie ma dobrych nawigacji na PL.

    to jest trzeci rodzaj prawdy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan