  • 1. Data: 2010-11-08 21:50:48
    Temat: Nokia 5800 - regulacja jasnosci
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Poszukuje prostego programiku, lub innego rozwiazania dzieki ktoremu
    moglbym szybko zmieniac jasnosc ekranu. Wiem, ze moge zmienic jasnosc w
    ustawieniach ale to ani wygodne ani dokladne. Nawet najnizszy poziom
    jasnosci jest zbyt wysoki do komfortowej nawigacji w nocy. PalmOS
    strasznie rozpiescil plynnym suwakiem dostepnym jednym tapnieciem na
    ikonie paska. Po dodaniu programiku Dmitrija dodatkowo mozna ustawic
    minimalna jasnosc tak, ze ekran jest niemal calkowicie ciemny.
    Mam nadzieje, ze podobne rozwiazanie istnieje rowniez na ta platforme.
    Pozdrawiam......Rafal