  • 1. Data: 2011-07-16 14:40:46
    Temat: Nazwa domeny po zakończeniu okresu rozliczeniowego
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    Witam.
    Jakiś czas temu "wygasła" mi domena, a http://www.dns.pl/ podaje, że
    "Nazwa domeny po zakończeniu okresu rozliczeniowego". Kiedy domena
    zostanie udostępniona do ponownego kupienia?
    Z góry dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-07-16 15:28:33
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-16 16:40, tomjas pisze:
> [...]
    > "Nazwa domeny po zakończeniu okresu rozliczeniowego". Kiedy domena
    > zostanie udostępniona do ponownego kupienia?

    30d albo 3m - nie pamietam - ale raczej sklanialbym sie ku 30d

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2011-07-16 20:50:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

> [...]
    > "Nazwa domeny po zakończeniu okresu rozliczeniowego". Kiedy domena
    > zostanie udostępniona do ponownego kupienia?

    14 dni domenę można jeszcze opłacić. A potem NASK uwalnia domenę w ciągu
    kolejnych 7 dni (losowo, w ramach tych 7 dni)

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.szuwalszczyznainfo.pl
    Baza noclegów i agroturystyki na Suwalszczyźnie.

  • 4. Data: 2011-07-18 16:29:43
    Od: "Wuyo" <w...@o...pl>

    To zalezy od tego jaka to jest domena i u jakiego providera (polski, czy
    zagraniczny). W przypadku domen .pl było to zdaje się 14 dni, a w przypadku
    domen .com chyba 30 dni (aczkolwiek nie jestem w tej kwestii aż tak
    kompetentny, więc raczej poszukaj w googlach, albo weź pod uwagę co piuszą
    tutaj koledzy)

    Pozdrawiam, M.

    BTW: po uwolnieniu domeny spodziewaj się, że czekają Cię dalsze perypetie,
    ale o tym przekonasz się za kilka dni ;)

  • 5. Data: 2011-07-18 17:06:23
    Temat: Re: Nazwa domeny po zakonczeniu okresu rozliczeniowego
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2011 18:29:43 +0200, Wuyo wrote:

    > BTW: po uwolnieniu domeny spodziewaj sie, ?e czekaj? Cie dalsze perypetie,
    > ale o tym przekonasz sie za kilka dni ;)

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    Nie wiem jakie perypetie masz na mysli, ale sytuacja dosc prozaiczna
    - prosta nic nie znaczaca domena, za ktora zwyczajnie nie chce mi sie
    placic wysokiej stawki. Wiec jesli okres oczekiwania nie jest zbyt dlugi
    to chetnie odkupie ja po cenie promocyjnej (wolnej domeny). Jesli nie to
    rzecz jasna moge sobie kupic inna.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-07-18 19:06:27
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-07-18 19:06, tomjas pisze:

> [...]
    > placic wysokiej stawki. Wiec jesli okres oczekiwania nie jest zbyt dlugi
    > to chetnie odkupie ja po cenie promocyjnej (wolnej domeny). Jesli nie to

    oczywiście nie kupisz jej, bo ktoś od razu ją zarezerwuje po wygaśnięciu
    i jak będzie fajna ta domena, to będzie wystawiona np. na sedo parking

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 7. Data: 2011-07-20 11:03:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.wcale> napisał w wiadomości
    > W dniu 2011-07-18 19:06, tomjas pisze:

    > oczywiście nie kupisz jej, bo ktoś od razu ją zarezerwuje po wygaśnięciu i
    > jak będzie fajna ta domena, to będzie wystawiona np. na sedo parking
    > Wojtek

    A ludzie wchodząc na tą domenę zobaczą za niedługi czas stronę typu
    "laski, mydło i powidło".

  • 8. Data: 2011-07-20 20:05:19
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik tomjas napisał:

> [...]
    > placic wysokiej stawki. Wiec jesli okres oczekiwania nie jest zbyt dlugi
    > to chetnie odkupie ja po cenie promocyjnej (wolnej domeny). Jesli nie to

    No chyba, ze ktoś wykupił opcje na domene ;)

    To juz szukaj sobie nowej nazwy ;)

  • 9. Data: 2016-01-21 10:07:17
    Od: m...@g...com

    Witam odgrzebałem temat bo interesuje mnie jak to jest z wynikami w wyszukiwarkach.
    Czy domena po okresie rozliczeniowym definitywnie usuwana jest z wyników
    wyszukiwarek. Mam domenę której celowo nie opłaciłem bo właścicielem była firma
    wykonująca www i zarejestrowała domenę na siebie. Teraz domena wygasa i jest szansa
    na jej przejęcie. Pytanie tylko czy po opłaceniu powróci do top 10 jak przed
    wygaśnięciem.