  • 11. Data: 2014-09-01 18:02:09
    Temat: Re: [OT] Neostrada
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lu1oji$g83$1@node2.news.atman.pl...
    > skoro nadarza się okazja, to może Ktoś napisze tutorialek na temat
    > podłączania Linuxa przez PPPoE na moją stronkę?
    >
    > kiedyś się tym bawiłem, ale nic już nie pamiętam, ale to było dość proste,
    > ściągało się rp-pppoe i odpalało pppd z pluginem rp-pppoe...
    > w sumie jedna długa komenda... i logi być powinny.

    To może Ty napiszesz skoro czujesz taka potrzebe istnienia "tutorialka"?

  • 12. Data: 2014-09-01 19:27:54
    Temat: Re: Neostrada
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2014-09-01 12:49, Użytkownik J.F. napisał:

    > Bo sytuacja jest taka - uzywam urzadzenia Fritz box a nie tego
    > modemu-routera co oni daja.
    > Ostatnio prad wylaczyli, a jak wlaczyli, to internetu nie ma.

    Była burza?

    Znam przypadek "nadpsucia" Fritza po burzy. Właśnie bardzo podobnego.
    Konieczna była wymiana.

    Ł.

  • 13. Data: 2014-09-01 19:29:40
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 01 Sep 2014 14:25:09 +0200, platformowe głupki napisał(a):

> [...]
    > proste, ściągało się rp-pppoe i odpalało pppd z pluginem rp-pppoe... w
    > sumie jedna długa komenda... i logi być powinny.

    WWW.HGW.tutoriale.pl

  • 14. Data: 2014-09-02 15:06:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości

    >Była burza?
    >Znam przypadek "nadpsucia" Fritza po burzy. Właśnie bardzo podobnego.
    >Konieczna była wymiana.

    Bylo wylaczenie pradu, jako ze szerokie, mogly jakies przepiecia byc.
    No i lata minely, burz na pewno tez troche zaliczyl.

    Tylko dziwne ze jak juz polaczy to chodzi ...

    J.

  • 15. Data: 2014-09-02 15:11:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał
    On 01/09/2014 11:49, J.F. wrote:

    >Sprawdz czy nie jest to związane z TR-069

    To mi wyglada na jakis protokol pracujacy na zestawionym polaczeniu, a
    u mnie jest problem z zestawieniem.

    J.

  • 16. Data: 2014-09-03 10:29:19
    Od: <k...@w...pl>

    > To mi wyglada na jakis protokol pracujacy na zestawionym polaczeniu, a u mnie
    > jest problem z zestawieniem.

    Ale to co Ty chcesz, analizować protokół? Po co?

    Jeżeli nie możesz nawiązać połączenia to albo uszkodzone urządzenie albo wina po
    stronie Neostrady.

    Często pomaga zresetowanie ustawień w centrali lub przełączenie na inny port.