  • 1. Data: 2002-07-02 14:19:40
    Temat: Neostrada +
    Od: Skibbi <s...@c...eu.org>

    Witam,
    Właśnie zauważyłem, że TPSA oficjalnie udostępniła usługę Neostradę +
    NIestety na stronie www.neostrada.pl jest niewiele informacji :(
    Sam jestem posiadaczem Neostrady i teraz się zastanawiam, czy wprowadzenie
    Neo+ bedzie miało dla mnie jakieś skutki. Czy ktoś z Was dodzwonił się
    pod 0-800-102-102? U mnie ciągle jest zajęte. Czy bedę mógł zupgradeowac
    moje łacze 256/64 na 512/128? Trochę w to nie wierzę, bo przeczytałem
    o "rewelacyjnej" promocji TPSA dla użytkowników Neo. Za 1zł mógłbym się
    przełączyć na usługe DSL, jednak cena łącz 512/128 wynosi już 319 zł :(
    Przypomina to raczej sytuację "zamienił stryjek siekierkę na kijek".
    To byłoby sprytne posunięcie TPSA. Starzy użytkownicy Neo albo nadal płacą
    za 256/64 po 270zł, albo dostają "w prezencie" szybsze łacze, ale za
    większe pieniądze. Tym samym TPSA nie traci, bo większy abonament
    rekompensuje brak opłat za instalację

    /\ o o ______________________________________________
    \ | | | /\ -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=- /\
    \|/||\|\|\*\-=[http://temporary.down]=- -=[GG#30066]=-/*/
    \/|\||/|/| \/__________________________________________\/

  • 2. Data: 2002-07-02 15:29:12
    Temat: Re: Neostrada +
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    s...@p...onet.pl (Skibbi) wrote in <s...@c...squonk>:

    [national characters have been removed]

    /ciach.../

    >Sam jestem posiadaczem Neostrady i teraz sie zastanawiam, czy wprowadzenie
    >Neo+ bedzie mialo dla mnie jakies skutki. Czy ktos z Was dodzwonil sie
    >pod 0-800-102-102?

    Tak, dodzwonil sie (wczoraj). Najpierw dzwonilem do Polpaku, gdzie
    powiedziano mi, zebym czekal cierpliwie na propozycje przejscia na Neo+,
    ktora ma mi zostac wyslana poczta. Potem uderzylem na 800 102 102, gdzie
    mila Pani wypytala mnie o rozne dziwne informacje (adres, NIP, Pesel, czy
    mam USB, czy mam ISDN, czy mam PABX, czy nie zalegam z platnosciami...),
    a nastepnie przyjela zgloszenie na Neostrade Plus (przejscie za 1 zl,
    abonament 179 + 7% VAT przy umowie na 12 m-cy). Najbardziej zastanawia
    mnie jednak dalsza procedura :

    - w tym tygodniu maja dzwonic z TPSA czy Polpaku i potwierdzic ostatecznie
    czy sa warunki tech., aby usluga zadzialala u mnie...

    - na za 2 tygodnie zostala umowiona wizyta instalatora, ktory ma cos
    sprawdzac. Nie wiecie o co chodzi ? Czy on bedzie mial za zadanie
    dostarczyc mi umowe i potwierdzic, ze 512 kbps dziala na mojej linii ?
    Przeciez migracja z 256 na 512 miala nastapic zdalnie, po stronie
    Polpaku. Nie wiecie czy podczas wizyty instalatora cos po stronie
    abonenta rowniez bedzie zmieniane ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-02 15:37:32
    Od: Krzysiek Mazur <k...@w...pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 14:19:40 +0000 (UTC), Skibbi <s...@c...eu.org>
    wrote:

    >Neo+ bedzie miało dla mnie jakieś skutki. Czy ktoś z Was dodzwonił się
    >pod 0-800-102-102? U mnie ciągle jest zajęte. Czy bedę mógł zupgradeowac

    ja się dodzwoniłem wczoraj i to dwa razy i to za pierwszym razem :-)
    zobacz na alt.pl.sdi

    krzysiek

  • 4. Data: 2002-07-02 20:03:00
    Od: m...@p...pl (Mariusz)

    u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) wrote:

    >- na za 2 tygodnie zostala umowiona wizyta instalatora, ktory ma cos
    > sprawdzac. Nie wiecie o co chodzi ? Czy on bedzie mial za zadanie
    > dostarczyc mi umowe i potwierdzic, ze 512 kbps dziala na mojej linii ?

    Pewnie tak, ew. moze zainstalowac logowanie przez PPPoE (podobno ma
    byc w Neo+).

    > Przeciez migracja z 256 na 512 miala nastapic zdalnie, po stronie
    > Polpaku. Nie wiecie czy podczas wizyty instalatora cos po stronie
    > abonenta rowniez bedzie zmieniane ?

    Maksymalna predkosc Neo zalezy (a jakze) od linii. Jak zakladalem Neo
    256 to instalator byl b. zdziwiony ze poszlo (mam do centali 8km linii
    a ponoc ma dzialac do 5-ciu). Teraz sie zastanawiam, co gdy bede
    chcial zmienic (na 256 chodzi jak miodzio). Jesli nie pojdzie na 512
    to co - bede musial zostac przy starym abonamencie a moze wogole
    zabiora mi Neo :-( a co jak pojdzie np. na 384 ?

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 5. Data: 2002-07-03 12:57:14
    Od: krzyss <k...@k...com>

    > - w tym tygodniu maja dzwonic z TPSA czy Polpaku i potwierdzic ostatecznie
    > czy sa warunki tech., aby usluga zadzialala u mnie...

    Dzis do mnei zadzwonili... umowili mnie na 16 lipca 18-20 z instalatorem
    jak bedzie potrzeba co sie okaze rano 16 jak beda mnie przelaczali na 512

> [...]
    > Przeciez migracja z 256 na 512 miala nastapic zdalnie, po stronie
    > Polpaku. Nie wiecie czy podczas wizyty instalatora cos po stronie

    Nie wiem :) ale wydaje mi sie ze nie/...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 6. Data: 2002-07-03 12:57:37
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    >ja się dodzwoniłem wczoraj i to dwa razy i to za pierwszym razem :-)
    >zobacz na alt.pl.sdi

    ja takze za pierwszym razem sie dodzwonilem. Chcialem przesadowac, czy
    neo daja na isdnach. Oczywiscie, ze nie ma takiej mozliwosci. Ale po
    krotkiej rozmowie, gosciu przyznal, ze jest mozliwosc, ale nie
    daja!!!!! (bo nie chce im sie zainstalowac innej karty przy centrali).

    Nic dodac, nic ujac.

    Poza tym ciagle slysze, ze daja neo w duzych miastach. Co to k.....
    Zielona Gora to jest mala miescina? 120 tys mieszkancow, to male
    miasto? To niech napisza w baaaaaaaaaaaardzo duzych miastach i wtedy
    nie bede sie czepial!

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 7. Data: 2002-07-03 14:06:10
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@k...com (krzyss) wrote in <3...@k...com>:

    /ciach.../

    >Nie wiem :) ale wydaje mi sie ze nie/...

    Tak tez dzisiaj potwierdzili. Chodzi o dostarczenie umowy...

    W.

  • 8. Data: 2002-07-03 18:14:48
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    [...]

    > Tak tez dzisiaj potwierdzili. Chodzi o dostarczenie umowy...

    Podobno też mają przynieść jakiś CD z "niezbędnym oprogramowaniem".
    Czyżby PPPoE?

    Za to podobno (dezinfolinia tak twierdzi) mają "coś" zrobić z tym
    idiotycznym logowaniem...

    --
    I think I'm a clone now /---------------R-E-K-L-A-M-A-----------------
    there's always two of me | Ukulturalnij się! Zaprasza www.filharmonia.pl

  • 9. Data: 2002-07-03 20:42:42
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 15:29:12 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >mila Pani wypytala mnie o rozne dziwne informacje (adres, NIP, Pesel, czy
    >mam USB, czy mam ISDN, czy mam PABX, czy nie zalegam z platnosciami...),

    USB ???

    kurde, czy nie prosciej to zrobic ethernetem ???

    ...moze lepiej poczekac na rozwoj wypadkow i zaobserwowac jakie beda
    mieli rozwiazania techniczne, bo etherneta mozna podpiac do starego
    486 sluzacego za router, USB juz nie

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018

  • 10. Data: 2002-07-03 23:01:26
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    In article <3...@n...tpi.pl>, Mariusz wrote:

> [...]
    > to co - bede musial zostac przy starym abonamencie a moze wogole
    > zabiora mi Neo :-( a co jak pojdzie np. na 384 ?
    To sa ch... prosze pana. Do centrali mam jakies 2 km i uporczywie mi mowia ze
    nie da rady aby neo poszlo na takiej odleglosci. Szkoda slow.
    --
    Pozdr. Jacek