  • 1. Data: 2002-07-02 14:31:58
    Temat: internet w Netii ?
    Od: "Przemyslaw Osuch" <p...@g...pl>

    Chcialbym w Warszawie w bloku do ktorego nie dociera stalka zalozyc Internet
    w korzystnych cenach.

    Na 1 ogien poszedl ryczalt TPSA, niestety nadal rachunki wynosza 160 zl, a
    siedziec mozna tyle, ze szkoda gadac.

    Teraz jednak pojawila sie oferta Netti. Zastanawia mnie ile docelowo bedzie
    kosztowala.

    Powiedzmy 40 zl abonament w TPSA + 100 zl za 100 godzin = 140 zl + jeszcze
    oplata za impuls potrzebny do polaczenia zwrotnego.
    Mysle, że ze wzgledu na poczte i inne drobne polaczenia polacze sie chociaz
    200 razy na 30 minutowe polaczenie. Czyli 200 x 23 grosze = 46 zl.
    Razem 140 + 46 zl = 186 zl + vat = 200 zl. Dla sprawiedliwosci dla Netii
    odejmiemy abonament wyjdzie 146 zl + vat, ale nie przeinstalujemy TPSA na
    Netie bo do tego ponoc nie ma ona warunkow technicznych, a telefon sluzy
    wlasnie do Internetu.

    Coz...czy warto za te 186 zl cieszyc sie 3 godzinami dziennie ? Chyba juz
    nie ma lepszej oferty ? Inne pomysly jak zlozenie wniosku o SDI juz
    wykorzystalem, nic z tego w Warszawie....

  • 2. Data: 2002-07-02 20:43:31
    Temat: Re: internet w Netii ?
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

    > Coz...czy warto za te 186 zl cieszyc sie 3 godzinami dziennie ? Chyba juz
    > nie ma lepszej oferty ? Inne pomysly jak zlozenie wniosku o SDI juz
    > wykorzystalem, nic z tego w Warszawie....

    neostrada+

    Qba p...@p...onet.pl
    "Without the wind, the grass does not move.
    Without software, hardware is useless."
    ^Geoffrey James, "The Tao of Programming